Desátý podnik debutové sezony šampionátu Grand Prix 2 zavede jezdce na pověstmi a příběhy opředený italský okruh v Monze.
Na 24 pilotů čekají dlouhé rovinky, ostré šikany i těžká Parabolica s velkým přetížením a především pak tvrdé brzdění.
Víkendová výzva je výrazně odlišná od posledního závodního okruhu v tureckém Istanbulu a bude záležet na tom, jak bude ten který tým a jezdec v přestavení vozu úspěšný a rychlý.
Šampionát se blíží pomalu ke svému konci, přesto zůstává otevřený. Vedoucí Kovalainen má náskok pouhých sedmi bodů na Rosberga. Třetí Speed ztrácí dalších devatenáct bodů...
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?