 
            Tomáš má s klasickými okruhmi viac skúseností, čo potvrdzuje umiestnenie v kvalifikácii.
Libereckému rodákovi sa podarilo vo včerajšej kvalifikácii dostať do prvej šestky po jedinom meranom kole, ktorá mala oproti súperom neobmedzený počet meraných kôl vrámci ďalších desiatich minút. Na klasickom okruhu platia iné pravidlá kvalifikácie, než na ováloch. Tomáš dosiahol slušné štvrté umiestnenie na štarte.
"Som veľmi šťastný. V priebehu víkendu sme dosiahli obrovského zlepšenia, s každým výjazdom sa zlepšujeme. Auto RockStar teraz funguje veľmi dobre. A toto je typ trate, ktoré mám naozaj rád. Preteky budú fyzicky veľmi náročné, sú tu miesta, kde sa dá predbiehať. Bude to ťažké, ale bude to pre každého rovnaké." hovorí Tomáš.
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?