Tomáš má s klasickými okruhmi viac skúseností, čo potvrdzuje umiestnenie v kvalifikácii.
Libereckému rodákovi sa podarilo vo včerajšej kvalifikácii dostať do prvej šestky po jedinom meranom kole, ktorá mala oproti súperom neobmedzený počet meraných kôl vrámci ďalších desiatich minút. Na klasickom okruhu platia iné pravidlá kvalifikácie, než na ováloch. Tomáš dosiahol slušné štvrté umiestnenie na štarte.
"Som veľmi šťastný. V priebehu víkendu sme dosiahli obrovského zlepšenia, s každým výjazdom sa zlepšujeme. Auto RockStar teraz funguje veľmi dobre. A toto je typ trate, ktoré mám naozaj rád. Preteky budú fyzicky veľmi náročné, sú tu miesta, kde sa dá predbiehať. Bude to ťažké, ale bude to pre každého rovnaké." hovorí Tomáš.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?