Tomáš Enge zahájil první volné tréninky v Sonomě 13. časem dne, týmový kolega Tomas Scheckter byl 16.
Sonoma je druhým normálním okruhem, kam oválově zaměřená série zamířila. Páteční volné tréninky byly důležité pro ladění vozů a nalezení vhodného rytmu jezdců. Enge odjel v průběhu dvou tréninků celkem 26 kol a zajel 14. resp. 13. čas. V sobotu je na programu třetí volný trénink a hlavně kvalifikace, která určí pořadí na startovním roštu. Večer se pak jede ještě zahřívací trénink pro nedělní závod.
Tomáš Enge: „Je to jenom pátek, zítra nás čeká další důležitý den. Jsem vcelku spokojen s tím, jak dnes náš RockStar Chevy jel. Víme, kde máme na trati výhody a kde jsou slabiny. Klíčem je vylepšit naše slabiny, uvidíme, jak to bude vypadat zítra. Chování vozu určitě není špatné, vím, že to bude zajímavý víkend.“BPA sport marketing, a.s.Foto: IndyCar Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.