Tomáš Enge zahájil první volné tréninky v Sonomě 13. časem dne, týmový kolega Tomas Scheckter byl 16.
Sonoma je druhým normálním okruhem, kam oválově zaměřená série zamířila. Páteční volné tréninky byly důležité pro ladění vozů a nalezení vhodného rytmu jezdců. Enge odjel v průběhu dvou tréninků celkem 26 kol a zajel 14. resp. 13. čas. V sobotu je na programu třetí volný trénink a hlavně kvalifikace, která určí pořadí na startovním roštu. Večer se pak jede ještě zahřívací trénink pro nedělní závod.
Tomáš Enge: „Je to jenom pátek, zítra nás čeká další důležitý den. Jsem vcelku spokojen s tím, jak dnes náš RockStar Chevy jel. Víme, kde máme na trati výhody a kde jsou slabiny. Klíčem je vylepšit naše slabiny, uvidíme, jak to bude vypadat zítra. Chování vozu určitě není špatné, vím, že to bude zajímavý víkend.“BPA sport marketing, a.s.Foto: IndyCar Media
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?