Tomáš Enge zahájil první volné tréninky v Sonomě 13. časem dne, týmový kolega Tomas Scheckter byl 16.
Sonoma je druhým normálním okruhem, kam oválově zaměřená série zamířila. Páteční volné tréninky byly důležité pro ladění vozů a nalezení vhodného rytmu jezdců. Enge odjel v průběhu dvou tréninků celkem 26 kol a zajel 14. resp. 13. čas. V sobotu je na programu třetí volný trénink a hlavně kvalifikace, která určí pořadí na startovním roštu. Večer se pak jede ještě zahřívací trénink pro nedělní závod.
Tomáš Enge: „Je to jenom pátek, zítra nás čeká další důležitý den. Jsem vcelku spokojen s tím, jak dnes náš RockStar Chevy jel. Víme, kde máme na trati výhody a kde jsou slabiny. Klíčem je vylepšit naše slabiny, uvidíme, jak to bude vypadat zítra. Chování vozu určitě není špatné, vím, že to bude zajímavý víkend.“BPA sport marketing, a.s.Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?