 
            Ryan Briscoe nahradil Pantana coby držitel nejrychlejšího času, tentokrát ve druhém tréninku na okruhu Infineon Raceway.
Ryan Briscoe zazanmenal čas na jedno kolo 1:16,5744, což stačilo na první pozici ve druhém tréninku. Ani Pantano si však nevedl zle. Ve druhé zkušenosti s těmito vozy zajel šestý čas, což vypovídá o jeho potenciálu a Scott Dixon se umístil na 4. pozici.
Druhým časem si polepšil Helio Castroneves s vozem Dallara Toyota a třetí nejrychlejší čas poprvé zajel Tony Kanaan. Tomáš Enge si polepšil o tři pozice, když se s časem 1:17,9294 umístil na 11. pozici. Jeho týmový kolega tomas Scheckter zajel 14. čas.
Novinka v Indycar prokazuje, že tento typ tratě vyhovuje zejména jezdcům, kteří byli odchování na klasických okruzích.
Infineon Raceway - 2. trénink (výsledky)
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?