Ryan Briscoe nahradil Pantana coby držitel nejrychlejšího času, tentokrát ve druhém tréninku na okruhu Infineon Raceway.
Ryan Briscoe zazanmenal čas na jedno kolo 1:16,5744, což stačilo na první pozici ve druhém tréninku. Ani Pantano si však nevedl zle. Ve druhé zkušenosti s těmito vozy zajel šestý čas, což vypovídá o jeho potenciálu a Scott Dixon se umístil na 4. pozici.
Druhým časem si polepšil Helio Castroneves s vozem Dallara Toyota a třetí nejrychlejší čas poprvé zajel Tony Kanaan. Tomáš Enge si polepšil o tři pozice, když se s časem 1:17,9294 umístil na 11. pozici. Jeho týmový kolega tomas Scheckter zajel 14. čas.
Novinka v Indycar prokazuje, že tento typ tratě vyhovuje zejména jezdcům, kteří byli odchování na klasických okruzích.
Infineon Raceway - 2. trénink (výsledky)
Foto: IndyCar Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.