Giorgio Pantano ihned po první jízdě s Panozem týmu Chipa Ganassiho na trati Infineon Raceway zaznamenal nejryhclejší čas prvního tréninku.
Pantano byl povolán do týmu Chipa Ganassiho poté, co majitel týmu pan Ganassi se po minulém závodě rozloučil s Darrenem Manningem. Manning byl jednoduše vyhozen za nedobré výsledky a mnoho rozbitých aut.
Giorgio Pantano byla od majitele týmu dobrá volba, má velké zkušenosti z klasických okruhů, což porkázal hned v prvním tréninku. Samozřejmě, ostatní jezdci si na trať zatím zvykali, což také výrazně ulehčilo Pantanovi situaci, na druhou stranu, Pantano na této trati také není doma.
Ovšem, dobré nastavení prokázal celý tým Target Ganassi Racing, protože druhý nejrychlejší čas zajel Scott Dixon a Ryan Briscoe skončil čtvrtý.
Mezi jezdce tohoto týmu se dostal jen na třetí pozici Helio Castroneves s vozem Marlboro Team Penske.
Tomáš Enge se rozkoukával se svojí Dallarou Chevrolet na 14. pozici.
Infineon Raceway - 1. trénink (výsledky)
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?