 
            Giorgio Pantano ihned po první jízdě s Panozem týmu Chipa Ganassiho na trati Infineon Raceway zaznamenal nejryhclejší čas prvního tréninku.
Pantano byl povolán do týmu Chipa Ganassiho poté, co majitel týmu pan Ganassi se po minulém závodě rozloučil s Darrenem Manningem. Manning byl jednoduše vyhozen za nedobré výsledky a mnoho rozbitých aut.
Giorgio Pantano byla od majitele týmu dobrá volba, má velké zkušenosti z klasických okruhů, což porkázal hned v prvním tréninku. Samozřejmě, ostatní jezdci si na trať zatím zvykali, což také výrazně ulehčilo Pantanovi situaci, na druhou stranu, Pantano na této trati také není doma.
Ovšem, dobré nastavení prokázal celý tým Target Ganassi Racing, protože druhý nejrychlejší čas zajel Scott Dixon a Ryan Briscoe skončil čtvrtý.
Mezi jezdce tohoto týmu se dostal jen na třetí pozici Helio Castroneves s vozem Marlboro Team Penske.
Tomáš Enge se rozkoukával se svojí Dallarou Chevrolet na 14. pozici.
Infineon Raceway - 1. trénink (výsledky)
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?