Giorgio Pantano ohromil IndyCar

Pantano, Giorgio
Pantano, Giorgio, foto: IndyCar Media
ar1 27. srpna 2005 11:58
Sdílej:

Giorgio Pantano ihned po první jízdě s Panozem týmu Chipa Ganassiho na trati Infineon Raceway zaznamenal nejryhclejší čas prvního tréninku.

Pantano byl povolán do týmu Chipa Ganassiho poté, co majitel týmu pan Ganassi se po minulém závodě rozloučil s Darrenem Manningem. Manning byl jednoduše vyhozen za nedobré výsledky a mnoho rozbitých aut.

Giorgio Pantano byla od majitele týmu dobrá volba, má velké zkušenosti z klasických okruhů, což porkázal hned v prvním tréninku. Samozřejmě, ostatní jezdci si na trať zatím zvykali, což také výrazně ulehčilo Pantanovi situaci, na druhou stranu, Pantano na této trati také není doma.

Ovšem, dobré nastavení prokázal celý tým Target Ganassi Racing, protože druhý nejrychlejší čas zajel Scott Dixon a Ryan Briscoe skončil čtvrtý.

Mezi jezdce tohoto týmu se dostal jen na třetí pozici Helio Castroneves s vozem Marlboro Team Penske.

Tomáš Enge se rozkoukával se svojí Dallarou Chevrolet na 14. pozici.

Infineon Raceway - 1. trénink (výsledky)

Foto: IndyCar Media 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.