Tomáš Enge dosiahol najlepší úspech a preteky zaznamenali jedinú žltú fázu.
V nadmorskej výške cez 1600 metrov sa nachádza ovál, na ktorom si to piloti rozdali v pretekoch vypísaných na 225 kôl.
Do pretekov nenastúpil Jaques Lazier, čo dostal ako trest za rozbité auto v štvrtom tréningu. Vzhľadom k horským podmienkam bola 50 percentná pravdepodobnosť dažďa, ale katastrofický scénar sa našťastie nekonal.
Naopak sa preteky zaobišli iba s jedinou žltou fázou s odstúpením iba dvoch pilotov. Po štarte si vedenie do 20. kola udržal víťaz kvalifikácie Helio Castroneves, kedy ho vo vedení nahradil Sam Hornish Jr. V 46.kole odstúpil pre poruchu A.J.Foyt IV, ale incident si nevyžiadal žltú fázu, pretože dokázal ešte zájsť do boxov.
Príchodom 74. kola sa začala prvá séria zastávok, no v boxoch sa nestihli ani všetcia prestriedať a došlo k jedinej žltej fáze pretekov, o ktorú sa postaral Ryan Briscoe, keď nedokázal zvládnuť šmyk a bokom narazil jemne na stenu. Po zájdení Safety Car do boxov v 90. kole si Hornish udržal vedenie iba na päť kôl, kedy ho nahradil Dario Franchitti.
Po druhej sérii zastávok sa v 153. kole vedúci pretekár šampionátu Dan Wheldon ujal vedenia a svoje prvenstvo si udržal až do konca pred druhým Samom Hornishom s odstupom 12.4763 sekundy. Tretie miesto patrilo Tonymu Kanaanovi, nasledovaný Castronevesom, Meirom a Tomášom Enge. Tomášovi takmer celú dobu robila spoločnosť Danica Patrick, ktorá si v konečnom dôsledku vybojovala desiaté miesto. Pre Tomáša je to doposiaľ najlepšie umiestnenie počas pôsobenia v seriáli Indy Car.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?