Hrdinou závodu byli Rosberg se Speedem, ale odměny se nedočkali.
V šestnáctém kole bylo pořadí na bodovaných místech následující: Speed, Lopez, Premat, Pantano, Piquet, Alvarez, Lauda a Garcia. Po kolizi Bruniho a Lapierreho byl opět povolán Safety car. Speed a Lopez zamířili k mechanikům, ale strategie pro ně nepracovala a propadli se na konec bodovaných míst. Do čela se tak dostal Premat před Pantanem a Piquetem. Premat bránil svoji první pozici před soustavným tlakem italského jezdce, ale na pořadí se již nic nezměnil. Garcia pak ještě v samém závěru překonal Piqueta a na Speeda zbyla až pátá pozice. Bez bodů tentokrát zůstal vedoucí muž tabulky Kovalainen, ale ani jeho hlavní soupeř Rosberg si žádný další bod nepřipsal. Jeden bod za nejrychlejší kolo připadl zaslouženě Speedovi. Foto: www.gp2.series
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?