Ohlas Bourdaise k zisku Pole position

bourdais, sébastien
bourdais, sébastien, foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
ar1 10. července 2005 12:54
Sdílej:

Bourdais se v tréninku před druhou kvalifikací otřel v zatáčce č. 6 o zeď, kde poškodil levé zadní kolo své Loly. Poškozené byly i brzdy.

Mechanici týmu však stačili brzdy a zavěšení kola vyměnit včas a mladému ambicióznímu Francouzi se podařilo absolvovat druhou kvalifikaci, kde nedovolil jinému jezdci zaútočit na nejrychlejší čas. “Je to senzační pocit, být opět první na startu. Letos prožíváme vzestupy a pády, ale tento víkend zatím vychází vše skvěle. Letošní sezona je trochu frustrující, po takové dominanci v loňské sezoně. Je skutečně dobré kopírovat loňský závod zde v Torontu, jen doufám, že v závodě to půjde stejně tak, jako v kvalifikaci. V 15ti minutovém tréninku se mi podařilo udělat chybu. Ve druhém kole jsem se dostal v zatáčce č. 6 až na zeď. Skutečně jsem byl překvapený. V tu chvíli jsem skutečně nevěděl, co se stalo, když jsem brousil auto o zeď. Kluci z týmu vykonali skvělou práci, když dali auto zase dohromady a mohl jsem mít šanci bojovat o Pole. Dokázali jsme to! Myslím, že máme dobré nastavení. Není to překvapivé, protože jsme zde byli dobří i loni. Jak ale můžete sami vidět, konkurenti jsou zde také silní. Jak Paul Tracy, tak Justin Wilson, oba mohli vybojovat také Pole. Štěstí přálo dnes nám a budeme pilně pracovat na tom, abychom si jej zítra udrželi na své straně.“ Bourdais bude v Torontu startovat již potřetí v kariéře. Loni zde vyhrál závod, když startoval z Pole position. V závodě vedl jezdecké pole 75 kol. A v sezoně, kdy zde jel poprvé (rok 2003), startoval šestý a závod dokončil na čtvrtý. Nyní je Sebastien Bourdais v průběžném hodnocení jezdců na druhé pozici za Paulem Tracym, na kterého ztrácí pouhý jeden bod. Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.