Ohlas Bourdaise k zisku Pole position

bourdais, sébastien
bourdais, sébastien, foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
ar1 10. července 2005 12:54
Sdílej:

Bourdais se v tréninku před druhou kvalifikací otřel v zatáčce č. 6 o zeď, kde poškodil levé zadní kolo své Loly. Poškozené byly i brzdy.

Mechanici týmu však stačili brzdy a zavěšení kola vyměnit včas a mladému ambicióznímu Francouzi se podařilo absolvovat druhou kvalifikaci, kde nedovolil jinému jezdci zaútočit na nejrychlejší čas. “Je to senzační pocit, být opět první na startu. Letos prožíváme vzestupy a pády, ale tento víkend zatím vychází vše skvěle. Letošní sezona je trochu frustrující, po takové dominanci v loňské sezoně. Je skutečně dobré kopírovat loňský závod zde v Torontu, jen doufám, že v závodě to půjde stejně tak, jako v kvalifikaci. V 15ti minutovém tréninku se mi podařilo udělat chybu. Ve druhém kole jsem se dostal v zatáčce č. 6 až na zeď. Skutečně jsem byl překvapený. V tu chvíli jsem skutečně nevěděl, co se stalo, když jsem brousil auto o zeď. Kluci z týmu vykonali skvělou práci, když dali auto zase dohromady a mohl jsem mít šanci bojovat o Pole. Dokázali jsme to! Myslím, že máme dobré nastavení. Není to překvapivé, protože jsme zde byli dobří i loni. Jak ale můžete sami vidět, konkurenti jsou zde také silní. Jak Paul Tracy, tak Justin Wilson, oba mohli vybojovat také Pole. Štěstí přálo dnes nám a budeme pilně pracovat na tom, abychom si jej zítra udrželi na své straně.“ Bourdais bude v Torontu startovat již potřetí v kariéře. Loni zde vyhrál závod, když startoval z Pole position. V závodě vedl jezdecké pole 75 kol. A v sezoně, kdy zde jel poprvé (rok 2003), startoval šestý a závod dokončil na čtvrtý. Nyní je Sebastien Bourdais v průběžném hodnocení jezdců na druhé pozici za Paulem Tracym, na kterého ztrácí pouhý jeden bod. Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?