Ohlas Bourdaise k zisku Pole position

bourdais, sébastien
bourdais, sébastien, foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
ar1 10. července 2005 12:54
Sdílej:

Bourdais se v tréninku před druhou kvalifikací otřel v zatáčce č. 6 o zeď, kde poškodil levé zadní kolo své Loly. Poškozené byly i brzdy.

Mechanici týmu však stačili brzdy a zavěšení kola vyměnit včas a mladému ambicióznímu Francouzi se podařilo absolvovat druhou kvalifikaci, kde nedovolil jinému jezdci zaútočit na nejrychlejší čas. “Je to senzační pocit, být opět první na startu. Letos prožíváme vzestupy a pády, ale tento víkend zatím vychází vše skvěle. Letošní sezona je trochu frustrující, po takové dominanci v loňské sezoně. Je skutečně dobré kopírovat loňský závod zde v Torontu, jen doufám, že v závodě to půjde stejně tak, jako v kvalifikaci. V 15ti minutovém tréninku se mi podařilo udělat chybu. Ve druhém kole jsem se dostal v zatáčce č. 6 až na zeď. Skutečně jsem byl překvapený. V tu chvíli jsem skutečně nevěděl, co se stalo, když jsem brousil auto o zeď. Kluci z týmu vykonali skvělou práci, když dali auto zase dohromady a mohl jsem mít šanci bojovat o Pole. Dokázali jsme to! Myslím, že máme dobré nastavení. Není to překvapivé, protože jsme zde byli dobří i loni. Jak ale můžete sami vidět, konkurenti jsou zde také silní. Jak Paul Tracy, tak Justin Wilson, oba mohli vybojovat také Pole. Štěstí přálo dnes nám a budeme pilně pracovat na tom, abychom si jej zítra udrželi na své straně.“ Bourdais bude v Torontu startovat již potřetí v kariéře. Loni zde vyhrál závod, když startoval z Pole position. V závodě vedl jezdecké pole 75 kol. A v sezoně, kdy zde jel poprvé (rok 2003), startoval šestý a závod dokončil na čtvrtý. Nyní je Sebastien Bourdais v průběžném hodnocení jezdců na druhé pozici za Paulem Tracym, na kterého ztrácí pouhý jeden bod. Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?