Ohlas Bourdaise k zisku Pole position

bourdais, sébastien
bourdais, sébastien, foto: Photo by Michael Levitt, USA LAT Photographic
ar1 10. července 2005 12:54
Sdílej:

Bourdais se v tréninku před druhou kvalifikací otřel v zatáčce č. 6 o zeď, kde poškodil levé zadní kolo své Loly. Poškozené byly i brzdy.

Mechanici týmu však stačili brzdy a zavěšení kola vyměnit včas a mladému ambicióznímu Francouzi se podařilo absolvovat druhou kvalifikaci, kde nedovolil jinému jezdci zaútočit na nejrychlejší čas. “Je to senzační pocit, být opět první na startu. Letos prožíváme vzestupy a pády, ale tento víkend zatím vychází vše skvěle. Letošní sezona je trochu frustrující, po takové dominanci v loňské sezoně. Je skutečně dobré kopírovat loňský závod zde v Torontu, jen doufám, že v závodě to půjde stejně tak, jako v kvalifikaci. V 15ti minutovém tréninku se mi podařilo udělat chybu. Ve druhém kole jsem se dostal v zatáčce č. 6 až na zeď. Skutečně jsem byl překvapený. V tu chvíli jsem skutečně nevěděl, co se stalo, když jsem brousil auto o zeď. Kluci z týmu vykonali skvělou práci, když dali auto zase dohromady a mohl jsem mít šanci bojovat o Pole. Dokázali jsme to! Myslím, že máme dobré nastavení. Není to překvapivé, protože jsme zde byli dobří i loni. Jak ale můžete sami vidět, konkurenti jsou zde také silní. Jak Paul Tracy, tak Justin Wilson, oba mohli vybojovat také Pole. Štěstí přálo dnes nám a budeme pilně pracovat na tom, abychom si jej zítra udrželi na své straně.“ Bourdais bude v Torontu startovat již potřetí v kariéře. Loni zde vyhrál závod, když startoval z Pole position. V závodě vedl jezdecké pole 75 kol. A v sezoně, kdy zde jel poprvé (rok 2003), startoval šestý a závod dokončil na čtvrtý. Nyní je Sebastien Bourdais v průběžném hodnocení jezdců na druhé pozici za Paulem Tracym, na kterého ztrácí pouhý jeden bod. Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.