Paul si pretekmi vybojoval vedenie v šampionáte.
Paul Tracy svojim 30. víťazstvom v kariére seriálu Champ Car (CART) zaútočil na rekordné tabuľky výsledkov. Vrámci histórie obsadil 7. miesto v počte víťazstiev. Okrem samotného najvyššieho postavenia na pódiu si vybojoval priebežné prvenstvo v šampionáte.
Štart pretekov vyšiel víťazovi kvalifikácie Tracymu najlepšie a cez zákernú zákrutu na konci rovinky, ktorá mimo pretekárskeho výkendu slúži ako letisková dráha, prešiel ako prvý na čele 18 členného osadenstva. Zákrutu zvládli všetcia okrem Ryana Hunter-Reaya. Vedenie si Paul udržal najbližších 29 kôl.
Cristiano da Matta využil žltej fázy a v 26. kole sa objavil v boxoch. Zvyšok štartového poľa toho nevyužil a po prestriedaní sa v boxoch bol Cristiano na čele s veľkým odstupom. V polovici pretekov zozbieral brazílsky pilot všetkú smolu, keď po kolízii s jazdcom o kolo pomalším skončil so zlomeným závesom kolesa.
Ďalšiu žltú fázu využil Paul Tracy tesne po reštarte. Momentom prekvapenia si získal naraz dve pozície. Jeho cieľom sa tak stal jedine A.J. Allmendinger jazdiaci v tom čase na čele.
O víťazovi rozhodli boxy, ktoré zvládli lepšie mechanici z tímu Forsythe Championship Racing. Po výjazde sa Tracy zaradil pred Allmendingera a svoje tesné vedenie si udržal až dokonca. O pódium sa prvá dvojica delila ešte s tretím Oriolom Serviou.
V závere Servia v snahe o vybojovanie druhého miesta dokázal zajazdiť najrýchlejšie kolo pretekov.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?