Paul si pretekmi vybojoval vedenie v šampionáte.
Paul Tracy svojim 30. víťazstvom v kariére seriálu Champ Car (CART) zaútočil na rekordné tabuľky výsledkov. Vrámci histórie obsadil 7. miesto v počte víťazstiev. Okrem samotného najvyššieho postavenia na pódiu si vybojoval priebežné prvenstvo v šampionáte.
Štart pretekov vyšiel víťazovi kvalifikácie Tracymu najlepšie a cez zákernú zákrutu na konci rovinky, ktorá mimo pretekárskeho výkendu slúži ako letisková dráha, prešiel ako prvý na čele 18 členného osadenstva. Zákrutu zvládli všetcia okrem Ryana Hunter-Reaya. Vedenie si Paul udržal najbližších 29 kôl.
Cristiano da Matta využil žltej fázy a v 26. kole sa objavil v boxoch. Zvyšok štartového poľa toho nevyužil a po prestriedaní sa v boxoch bol Cristiano na čele s veľkým odstupom. V polovici pretekov zozbieral brazílsky pilot všetkú smolu, keď po kolízii s jazdcom o kolo pomalším skončil so zlomeným závesom kolesa.
Ďalšiu žltú fázu využil Paul Tracy tesne po reštarte. Momentom prekvapenia si získal naraz dve pozície. Jeho cieľom sa tak stal jedine A.J. Allmendinger jazdiaci v tom čase na čele.
O víťazovi rozhodli boxy, ktoré zvládli lepšie mechanici z tímu Forsythe Championship Racing. Po výjazde sa Tracy zaradil pred Allmendingera a svoje tesné vedenie si udržal až dokonca. O pódium sa prvá dvojica delila ešte s tretím Oriolom Serviou.
V závere Servia v snahe o vybojovanie druhého miesta dokázal zajazdiť najrýchlejšie kolo pretekov.
Foto: Photo by Phil Abbott, USA LAT Photographic
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?