Paul Tracy zajel na Míli v Milwaukee pátý kvalifikační čas a jeho týmový kolega až desátý.
Dominguez měl ráno v tréninku problémy s řízením, proto strávil mnoho času v boxech při opravách. Muselo se změnit nastavení. To umožnilo Mariovi se ještě v tréninku vrátit na trať, ale kvůli řízení opět nezajel dobrý čas. “Měli jsme nějaké problémy s autem,“ říká Dominguez. “Před několika týdny jsme tu v testech ale byli hodně rychlí. Proto jsme tak moc překvapeni, jak jsme museli dnes s autem bojovat. Ztratili jsme mnoho času z dnešního ranního tréninku, ale našli jsme další možnosti v našem nastavení, a doufáme, že se to potvrdí v ranním warm-upu. Věříme, že závod proběhne v pořádku. Na oválech se musí očekávat vše, takže může se stát něco, s čím nepočítáte.“ - Forsythe Championship Racing - Foto: Phil Abbott, USA LAT Photographic Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?