Paul Tracy zajel na Míli v Milwaukee pátý kvalifikační čas a jeho týmový kolega až desátý.
Dominguez měl ráno v tréninku problémy s řízením, proto strávil mnoho času v boxech při opravách. Muselo se změnit nastavení. To umožnilo Mariovi se ještě v tréninku vrátit na trať, ale kvůli řízení opět nezajel dobrý čas. “Měli jsme nějaké problémy s autem,“ říká Dominguez. “Před několika týdny jsme tu v testech ale byli hodně rychlí. Proto jsme tak moc překvapeni, jak jsme museli dnes s autem bojovat. Ztratili jsme mnoho času z dnešního ranního tréninku, ale našli jsme další možnosti v našem nastavení, a doufáme, že se to potvrdí v ranním warm-upu. Věříme, že závod proběhne v pořádku. Na oválech se musí očekávat vše, takže může se stát něco, s čím nepočítáte.“ - Forsythe Championship Racing - Foto: Phil Abbott, USA LAT Photographic Foto: Michael Levitt, USA LAT Photographic
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?