Prohlášení jezdců po druhém závodě

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: www.gp2series.com
Daniel Šupa 29. května 2005 23:57
Sdílej:

První tři jezdci v cíli a největší smolař dnešního dne se svými pohledy na druhý závod na Nürburgringu.

Clivio Piccione - Durango, 1. Byl to úžasný závod, řekl bych, že jeden z nejdramatičtějších. Věděl jsem, že mám dobrý vůz ze včerejška. Když jsem jel ve skupině a uviděl příležitost, šel jsem do toho a pak se mi podařilo ujet. V balíku nikdy nejedete tak rychle jako sám, musíte si dávat pozor na soupeře a nemůžete brzdit tam, kde potřebujete. Už v Monaku jsme byli rychlejší než v úvodu sezony a tady jsme to potvrdili. Musíme naši formu jen udržet. Adam Carroll - Super Nova, 2. Tak tohle byl mega závod, to je to, co lidi na závodech fascinuje a myslím si, že dnes toho dostali vrchovatou měrou. Nebyl jsem obzvláště rychlý a ani rovnováha vozu nebyla ideální, ale dařilo se mi při předjíždění soupeřů. Když jsem se dostal na sedmé místo, říkal jsem si, že je to dobré, ale lepší by bylo dotáhnout se na záda těm vepředu a nakonec jsem byl druhý. Všichni můžeme jezdit tvrdě, ale myslím si, že hlavní ponaučení je to, že při tom není potřeba vrážet do soupeřů. Nelson Piquet - HiTech Piquet, 3. Jsem trochu zklamaný, byl to těžký závod. Mohl jsem zvítězil, ale nepodařilo se mi předjet, když jsem to potřeboval. Tlačil jsem na Bruniho příliš, pozdě brzdil a ztratil pozici. Ale bodoval jsem v obou závodech a jdeme v šampionátu nahoru, tak to je důležité. Nemohu se už ale dočkat svého prvního vítězství. Neel Jani - Racing Engineering, nedokončil Samozřejmě že jsem zklamaný. Měl jsem na dosah vítězství nebo pódium, ale trápila mne silná nedotáčivost a v tom byl celý problém. Především pak v pravých zatáčkách se mi přední kola stále blokovala, přestože jsem jel opatrněji, a tedy i pomaleji než ostatní. Včera jsme měli problémy se zadními gumami, dnes s předními, musíme to vyřešit, ale pro Magny-Cours budeme v pořádku. Minimálně jsem však podle mého udělal závod zajímavým, bohužel jsem bez bodů a jen ty se počítají. Foto: www.gp2series.com
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?