Prohlášení jezdců po druhém závodě

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: www.gp2series.com
Daniel Šupa 29. května 2005 23:57
Sdílej:

První tři jezdci v cíli a největší smolař dnešního dne se svými pohledy na druhý závod na Nürburgringu.

Clivio Piccione - Durango, 1. Byl to úžasný závod, řekl bych, že jeden z nejdramatičtějších. Věděl jsem, že mám dobrý vůz ze včerejška. Když jsem jel ve skupině a uviděl příležitost, šel jsem do toho a pak se mi podařilo ujet. V balíku nikdy nejedete tak rychle jako sám, musíte si dávat pozor na soupeře a nemůžete brzdit tam, kde potřebujete. Už v Monaku jsme byli rychlejší než v úvodu sezony a tady jsme to potvrdili. Musíme naši formu jen udržet. Adam Carroll - Super Nova, 2. Tak tohle byl mega závod, to je to, co lidi na závodech fascinuje a myslím si, že dnes toho dostali vrchovatou měrou. Nebyl jsem obzvláště rychlý a ani rovnováha vozu nebyla ideální, ale dařilo se mi při předjíždění soupeřů. Když jsem se dostal na sedmé místo, říkal jsem si, že je to dobré, ale lepší by bylo dotáhnout se na záda těm vepředu a nakonec jsem byl druhý. Všichni můžeme jezdit tvrdě, ale myslím si, že hlavní ponaučení je to, že při tom není potřeba vrážet do soupeřů. Nelson Piquet - HiTech Piquet, 3. Jsem trochu zklamaný, byl to těžký závod. Mohl jsem zvítězil, ale nepodařilo se mi předjet, když jsem to potřeboval. Tlačil jsem na Bruniho příliš, pozdě brzdil a ztratil pozici. Ale bodoval jsem v obou závodech a jdeme v šampionátu nahoru, tak to je důležité. Nemohu se už ale dočkat svého prvního vítězství. Neel Jani - Racing Engineering, nedokončil Samozřejmě že jsem zklamaný. Měl jsem na dosah vítězství nebo pódium, ale trápila mne silná nedotáčivost a v tom byl celý problém. Především pak v pravých zatáčkách se mi přední kola stále blokovala, přestože jsem jel opatrněji, a tedy i pomaleji než ostatní. Včera jsme měli problémy se zadními gumami, dnes s předními, musíme to vyřešit, ale pro Magny-Cours budeme v pořádku. Minimálně jsem však podle mého udělal závod zajímavým, bohužel jsem bez bodů a jen ty se počítají. Foto: www.gp2series.com
Témata:
Stalo se
Ze světa
Matteo Doretto

Tragédie před startem Polské rally: Ital Matteo Doretto (†21) zemřel při testovací jízdě

Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.

Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.