Z triumfu se radoval Piccione a vynikající výkon podal Carroll. Smůlu měl tým Arden.
Do čela se dostal Jani, ale mezi ním a šestým Carrollem bylo jen 1,6 vteřiny! Pilot stáje Racing Engineering se však potýkal s brzdami, které ničily přední pneumatiky a Piccione šanci nepromarnil. Svůj náskok ihned po úspěšném předjetí zvýšil. Jani o chvíli později zamířil pro nové přední gumy. Cílem tak prolétl na prvním místě Piccione před Carrollem, který se probojoval na druhé místo skrz jezdecké pole z 21. pozice na startu. Hned za jeho zadním spoilerem dokončili závod synové slavných otců Piquet a Rosberg. Pantano bojoval o stupně vítězů, ale chyboval a během jeho hodin v posledním kole byl překonán Hernandezem a Monfardinim. Speedovi se v posledních závodech příliš nedaří, přesto mu rychlost nechybí a dnes si připsal alespoň dva body za nejrychlejší kolo. Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?