Vedoucí muž průběžného pořadí zvítězil ze 17. místa na startu!
Další problémy přinesla první zatáčka po startu. Pantano, Bruni, Jani a Lopez pokračovali dále, ale Garcia neodhadl situaci, brzdil příliš pozdě a vlétl zezadu do Carrolla. Negrao byl dalším nešťastníkem a do kolize se zapletli ještě Pla a Monfardini. S pěti nepojízdnými vozy v první zatáčce byl povolán Safety car. Situace využili Lauda, Speed a následně Kovalainen, kteří si zajeli velice rychle k povinné návštěvě boxů. Pantano udržel po restartu vedení před Brunim, Janim, Piccionem a Lopezem. Výrazně si polepšil ve zmatku v první zatáčce právě Piccione. V osmém kole měnil všechny 4 pneumatiky Pantano a Bruni o pět kol později, ale po návratu z boxů se nedokázal vrátit do tempa a jeho časy i problémy se stabilitou ukazovaly, že s červeným vozem není něco v pořádku. Prázdné dráhy využíval rychlý Nico Rosberg.
V 17. kole za sebou měli všichni povinnou zastávku v boxech a na čele jezdil Kovalainen, jenž od startu zajížděl časy, jako by šlo o kvalifikaci. Následoval s menší ztrátou Pantano, dále Rosberg, Jani, Bruni, Lopez, Premat a Piquet. Pantano sice snížil ztrátu na Fina na minimum, ale nedokázal najít místo k předjetí. Raději tedy volil jisté druhé místo a nezbývá mu než litovat, že díky chytřejší strategii soupeřů přišel o slibované dnešní vítězství, které měl doslova na dosah ruky. Kovalainen vytěžil dnes velice cenné vítězství a na stupních vítězů ho doplnili Pantano a Rosberg. Foto: www.gp2series.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?