Eda Carpentera zachránil nevlastní otec

Carpenter, Ed
Carpenter, Ed, foto: Red Bull Cheever Racing
Daniel Šupa 7. února 2005 14:39
Sdílej:

Po nepříliš úspěšné debutové sezoně v týmu Red Bull Cheever Racing byl totiž bez angažmá.

Ed Carpenter svým 16. místem celkově neoslnil, navíc celá řada jeho nehod a incidentů přesvědčila Eddieho Cheevera o tom, že až tolik majiteli šampionátu IRL IndyCar zavázán být nemusí. Nevlastním otcem Eda je totiž Tony George, majitel seriálu a okruhu v Indianapolis. George údajně koupil šasi Dallara od týmu Kelley Racing a osazeno by mělo být motory Toyota. Závodním inženýrem Eda Carpentera by měl být ceněný Tim Wardrop, jenž spolupracoval s Ariem Luyendykem při jeho triumfu v Indianapolis. Podrobnosti o vlastním týmu Tonyho George, jeho sídle a jménu, zatím nejsou známy. Foto: Red Bull Cheever Racing
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?