Enge a Scheckter mají za sebou 1. úspěšný den

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Panther Racing
ar1 20. ledna 2005 06:24
Sdílej:

Tomáš Enge dokončil svůj debut za volantem monopostu č. 2 Panther Chevrolet dopoledne na top pozici výsledkové listiny a odpoledne jedenáctý.

Jde o první den testů na známém ovále Homestead-Miami Speedway, kde se již každoročně konají tzv. OPEN TESTY. Osmadvacetiletý nováček týmu, jenž podepsal smlouvu o angažmá teprve před 48 hodinami zajel kolo s průměrnou rychlostí 111.128 mph, což činí na čas 71,5928s. S tímto časem byl Enge nejrychlejší v dopoledních jízdách na 2.21 míle dlouhém ovále. Celkově za první den se Enge umístil na jedenácté pozici. Tým měl na programu úpravu nastavení. Tomas Scheckter se na tuto trať vrátil po třech letech a za svůj výsledek se také nemusel v prvním dni stydět. Celkově skončila desáté pozici, tedy těsně před Tomášem Engem. Jeho průměrná rychlost byla 111.193 mph a nejlepší čas na kolo 71,5514s. Scheckter tak otevírá svoji již druhou sezonu u týmu Panther Racing. Panther Racing zde bude testovat i ve čtvrtek a pak na zkrácené verzi okruhu, která měří 1,5 míle v sobotu. V pátek se testy zastaví, protože bude tzv. Media Day a týmy budou pracovat na změně nastavení svých vozů pro jinou verzi okruhu. Tomas Scheckter: “Jsme s výsledky prvního dne spokojeni. Pro tým to byl dobrý den. Hledali jsme dobré základní nastavení funkčnost. Bylo zábavné se opět vrátit na trať a jsem zvědavý, co přinese sezona s motorem Chevrolet. Věřím, že budeme silnější a silnější každýmdnem.“ Tomas Enge : “Je to zatím jen testování, ale pocit mám z toho skvělý. Skvělý prto, protože auto bylo rychlé, a take kolik lidí mě přivítalo v týmu. Bylo několik věcí, které byly pro tento den důležité: najít správný rytmus auta, najít psrávný styl jízdy s tímto autem začít pracovat s mým novým závodním inženýrem (Andy Borme). Zajímavé je, že ráno jsme byli dost dobří, ale odpoledne jsme se snažili najít vyváženost auta take jsme zkoušeli další jiná nastavení auta. Je dobré vědět, že náš tým pracuje velmi tvrdě tak, abychom porazili ostatní jezdce na trait. Jsem velmi šťastný.” Foto: Panther Racing
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.