Fanoušci si na druhý podnik sezóny museli počkat o jeden den navíc, nedělní závod byl kvůli hustému dešti přesunut na pondělní dopoledne, kdy se počasí umoudřilo a jezdci startovali na suchých pneumatikách.
Will Power, jenž startoval z pole-position, si udržel vedení, ale dlouho mu nevydrželo. Marco Andretti v prvních kolech doslova létal po okruhu a na krátko převzal čelo závodu.
Závod se odehrával v duchu úvodního podniku v Brazílii. O akci na dráze nebylo nouze, časté změny na čele doplňovaly předjížděcí manévry na dalších pozicích. Ve finále se Will Power opět dostal do vedení a přestože Justin Wilson jel s maximálním nasazením, Powera neohrozil. Ten si přijel pro své druhé vítězství v sezóně a třetí v kariéře.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.