 
            Fanoušci si na druhý podnik sezóny museli počkat o jeden den navíc, nedělní závod byl kvůli hustému dešti přesunut na pondělní dopoledne, kdy se počasí umoudřilo a jezdci startovali na suchých pneumatikách.
Will Power, jenž startoval z pole-position, si udržel vedení, ale dlouho mu nevydrželo. Marco Andretti v prvních kolech doslova létal po okruhu a na krátko převzal čelo závodu.
Závod se odehrával v duchu úvodního podniku v Brazílii. O akci na dráze nebylo nouze, časté změny na čele doplňovaly předjížděcí manévry na dalších pozicích. Ve finále se Will Power opět dostal do vedení a přestože Justin Wilson jel s maximálním nasazením, Powera neohrozil. Ten si přijel pro své druhé vítězství v sezóně a třetí v kariéře.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?