Fanoušci si na druhý podnik sezóny museli počkat o jeden den navíc, nedělní závod byl kvůli hustému dešti přesunut na pondělní dopoledne, kdy se počasí umoudřilo a jezdci startovali na suchých pneumatikách.
Will Power, jenž startoval z pole-position, si udržel vedení, ale dlouho mu nevydrželo. Marco Andretti v prvních kolech doslova létal po okruhu a na krátko převzal čelo závodu.
Závod se odehrával v duchu úvodního podniku v Brazílii. O akci na dráze nebylo nouze, časté změny na čele doplňovaly předjížděcí manévry na dalších pozicích. Ve finále se Will Power opět dostal do vedení a přestože Justin Wilson jel s maximálním nasazením, Powera neohrozil. Ten si přijel pro své druhé vítězství v sezóně a třetí v kariéře.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?