Oficiálně: E. J. Viso do KV Racing

Viso, Ernesto
Viso, Ernesto, foto: IndyCar Media
iM3 23. února 2010 17:04
Sdílej:

Stáj KV Racing vedená Jimmy Vasserem a Kevinem Kalkhovenem v rozmezí jednoho týdne podepsala smlouvu s dvěma jezdci, prvním byl Takuma Sato, druhým je E. J. Viso, jenž s týmem nedávno testoval.

Venezuelský závodník se těší státní podpoře v podobě ropného giganta PDVSA. Na monopostu s číslem 8 bude vedle loga PDVSA vozit i Herbalife, CANTV, SBA Airlines a týmového sponzora Plantronics.

Viso byl jednou nohou v KV Racing už nějakou dobu. „S E. J. jsme mluvili delší období, pak jsme absolvovali úspěšné testy v Sebringu,“ řekl generální manažer týmu Mark Johnson. „Za poslední dva roky udělal na Jimmyho dojem, jako jezdec rostl,“ nešetřil Johnson chválou.

Čtyřiadvacetiletý Viso strávil poslední dva roky v týmu HVM Racing, jeho nejlepším výsledkem bylo čtvrté místo v St. Peterburgu 2008, kde taktéž vedl několik kol. V letošní sezóně skončil poslední z pravidelně startujících jezdců.

Několik závodů s KV Racing absolvuje i Paul Tracy, přesněji řečeno, okopíruje loňský formát, kdy nastoupí do domácích závodů a dále do závodů vysílaných celostátní televizí.

Kolem KV Racing se začal motat i James Rossiter, bývalý testovací jezdec Super Aguri F1 a závodník v sérii ALMS. Nakolik bude jeho angažmá v týmu pravdivé, si budeme muset počkat. Nicméně v seznamu účastníků prvního oficiálního testování série IndyCar figuruje i třetí vůz, zatím bez jezdce.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?