Stáj KV Racing vedená Jimmy Vasserem a Kevinem Kalkhovenem v rozmezí jednoho týdne podepsala smlouvu s dvěma jezdci, prvním byl Takuma Sato, druhým je E. J. Viso, jenž s týmem nedávno testoval.
Venezuelský závodník se těší státní podpoře v podobě ropného giganta PDVSA. Na monopostu s číslem 8 bude vedle loga PDVSA vozit i Herbalife, CANTV, SBA Airlines a týmového sponzora Plantronics.
Viso byl jednou nohou v KV Racing už nějakou dobu. „S E. J. jsme mluvili delší období, pak jsme absolvovali úspěšné testy v Sebringu,“ řekl generální manažer týmu Mark Johnson. „Za poslední dva roky udělal na Jimmyho dojem, jako jezdec rostl,“ nešetřil Johnson chválou.
Čtyřiadvacetiletý Viso strávil poslední dva roky v týmu HVM Racing, jeho nejlepším výsledkem bylo čtvrté místo v St. Peterburgu 2008, kde taktéž vedl několik kol. V letošní sezóně skončil poslední z pravidelně startujících jezdců.
Několik závodů s KV Racing absolvuje i Paul Tracy, přesněji řečeno, okopíruje loňský formát, kdy nastoupí do domácích závodů a dále do závodů vysílaných celostátní televizí.
Kolem KV Racing se začal motat i James Rossiter, bývalý testovací jezdec Super Aguri F1 a závodník v sérii ALMS. Nakolik bude jeho angažmá v týmu pravdivé, si budeme muset počkat. Nicméně v seznamu účastníků prvního oficiálního testování série IndyCar figuruje i třetí vůz, zatím bez jezdce.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.