Všestranný americký závodník, který zahájil svou bohatou kariéru právě v seriálu CART, by se letos mohl zúčastnit slavného závodu Indianapolis 500.
Robby Gordon má pro Indianapolis slabost, vlastně pro všechny majoritní závody. V 90. letech patřil mezi špičku startovního pole CART, poté se přesunul do NASCAR, v posledních letech zkouší štěstí v Rally Dakar.
Na Indianapolis debutoval v roce 1993, ani jeden z deseti pokusů neproměnil v kýžené vítězství, nicméně na americkou korunu motosportu nezanevřel a nyní přemýšlí, že by po pěti letech zkusil štěstí znovu.
Jednačtyřicetiletý Gordon má v hlavě myšlenku startu na Indy 500, kterou by rád přivedl ve skutečnost. Gordon by se pravděpodobně dohodl na spolupráci s již existujícím týmem, který by mu poskytl vůz. Právě takhle to při Indy 500 funguje, vysoká sledovanost závodu totiž láká sponzory a sehnat mecenáše na 14 denní proceduru není zásadním problémem. Gordona by mohl sponzorovat energetický nápoj Monster, jenž v roce 2009 pronikl do mnoha motoristických disciplín a Gordona sponzoroval na Rally Dakar.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.