Všestranný americký závodník, který zahájil svou bohatou kariéru právě v seriálu CART, by se letos mohl zúčastnit slavného závodu Indianapolis 500.
Robby Gordon má pro Indianapolis slabost, vlastně pro všechny majoritní závody. V 90. letech patřil mezi špičku startovního pole CART, poté se přesunul do NASCAR, v posledních letech zkouší štěstí v Rally Dakar.
Na Indianapolis debutoval v roce 1993, ani jeden z deseti pokusů neproměnil v kýžené vítězství, nicméně na americkou korunu motosportu nezanevřel a nyní přemýšlí, že by po pěti letech zkusil štěstí znovu.
Jednačtyřicetiletý Gordon má v hlavě myšlenku startu na Indy 500, kterou by rád přivedl ve skutečnost. Gordon by se pravděpodobně dohodl na spolupráci s již existujícím týmem, který by mu poskytl vůz. Právě takhle to při Indy 500 funguje, vysoká sledovanost závodu totiž láká sponzory a sehnat mecenáše na 14 denní proceduru není zásadním problémem. Gordona by mohl sponzorovat energetický nápoj Monster, jenž v roce 2009 pronikl do mnoha motoristických disciplín a Gordona sponzoroval na Rally Dakar.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?