E. J. Viso pravděpodobně zakotví u KV Racing

Viso, Ernesto
Viso, Ernesto, foto: IndyCar Media
iM3 17. února 2010 17:10
Sdílej:

Venezuelský pilot absolvoval testy na okruhu Sebring International Raceway. V barvách stáje KV Racing se představil během privátních testů, kde absolvoval 103 kol.

„E. J. je výborným pilotem,“ uvedl generální manažer stáje Mark Johnson. „V posledních týdnech jsme s nim probírali možnost angažmá pro rok 2010. Testování v Sebringu bylo dalším logickým krokem v procesu.“ Johnson později uvedl, že Viso nastoupí i na oficiálních testech na okruhu Barber Motorsport Park, které se konají příští týden. E. J. Viso závodil poslední dva roky v týmu HVM Racing. Premiérová sezóna v IndyCar se mu povedla, pětkrát dojel v TOP10 a v promáčením St. Petersburgu získal čtvrté místo. Loňská sezóna však byla katastrofální, úvodních sedm závodů nedojel kvůli technickým problémům a jezdeckých chybám. Do roku 2010 vzhlíží s nadějemi, v novém prostředí chce navázat na rychlost ze St. Petersburgu a formu stáje v poslední fázi sezóny 2009, kdy Mario Moraes pravidelně okupoval příčky v TOP5. „KV Racing je velmi profesionální tým, dobře se mi sním spolupracuje a těším se na sezení s Jimmy Vasserem a Markem Johnsonem, kde budeme projednávat společnou budoucnost,“ uvedl 24letý Viso. Visovým kolegou by měl být právě Moraes, pokud ovšem sežene peníze. Možná právě proto KV Racing angažovalo Visa jako zadní vrátka v případě, že Moraes nesežene dostatečně velký obnos na provoz monopostu. Ve vybraných závodech bychom měli vidět i Paula Tracy, mělo by se jednat o závody přenášené celostátní televizí ABC a samozřejmě dva domácí závody v Kanadě.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?