Zatímco Justin Wilson minulý týden podepsal smlouvu s týmem Dreyer & Reinbold Racing, jeho mladší bratr Stefan Wilson uspěl u týmu Bryan Herta Autosport, kde absolvuje kompletní sezónu série IndyLights.
Dvacetiletý Wilson je vítězem prestižní soutěže McLaren Autosport BRDC mladých pilotů. V loňském roce získal s monoposty série IndyLights první zkušenosti. Absolvoval šest závodů, nejlépe dojel na čtvrtém místě v Torontu.
„Stefan ukázal, že má rychlost, i přesto, že odjel jen pár závodů,“ pěl chválu na Wilsona majitel stáje a bývalý závodník Bryan Herta. „Jakmile jsme měli příležitost s ním podepsal smlouvu na tuto sezónu, neváhali jsme.“
Stefan Wilson se do monopostů poprvé posadil v roce 2006 v šampionátu Formula Palmer Audi. O rok později skončil v konečném pořadí na druhém místě, následující sezónu v britské F3 dokončil na čtvrtém místě.
Bryan Herta Autosport je mladým týmem, debutoval teprve loni a sezónu ukončil s jedním vítězstvím a několika pódiovými umístěními. „Na to, že jsme odjel jen pár závodů, jsem udělal několik dobrých výsledků. V nové sezóně na tom chci stavět a snažit se vyhrávat závody. To je hlavní cíl,“ komentoval své ambice Wilson, jenž minulý týden absolvoval krátké testy na okruhu Firebird International Raceway.
Bryan Herta taktéž neskrývá ambice nasadit tým do série IndyCar, resp. na závod Indianapolis 500. Tým se stěhuje do nového zázemí a nabírá nové lidi. Wilson by neměl zůstat osamocen, vedení stáje pro něj hledá týmového kolegu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?