Zatímco Justin Wilson minulý týden podepsal smlouvu s týmem Dreyer & Reinbold Racing, jeho mladší bratr Stefan Wilson uspěl u týmu Bryan Herta Autosport, kde absolvuje kompletní sezónu série IndyLights.
Dvacetiletý Wilson je vítězem prestižní soutěže McLaren Autosport BRDC mladých pilotů. V loňském roce získal s monoposty série IndyLights první zkušenosti. Absolvoval šest závodů, nejlépe dojel na čtvrtém místě v Torontu.
„Stefan ukázal, že má rychlost, i přesto, že odjel jen pár závodů,“ pěl chválu na Wilsona majitel stáje a bývalý závodník Bryan Herta. „Jakmile jsme měli příležitost s ním podepsal smlouvu na tuto sezónu, neváhali jsme.“
Stefan Wilson se do monopostů poprvé posadil v roce 2006 v šampionátu Formula Palmer Audi. O rok později skončil v konečném pořadí na druhém místě, následující sezónu v britské F3 dokončil na čtvrtém místě.
Bryan Herta Autosport je mladým týmem, debutoval teprve loni a sezónu ukončil s jedním vítězstvím a několika pódiovými umístěními. „Na to, že jsme odjel jen pár závodů, jsem udělal několik dobrých výsledků. V nové sezóně na tom chci stavět a snažit se vyhrávat závody. To je hlavní cíl,“ komentoval své ambice Wilson, jenž minulý týden absolvoval krátké testy na okruhu Firebird International Raceway.
Bryan Herta taktéž neskrývá ambice nasadit tým do série IndyCar, resp. na závod Indianapolis 500. Tým se stěhuje do nového zázemí a nabírá nové lidi. Wilson by neměl zůstat osamocen, vedení stáje pro něj hledá týmového kolegu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?