Zatímco Justin Wilson minulý týden podepsal smlouvu s týmem Dreyer & Reinbold Racing, jeho mladší bratr Stefan Wilson uspěl u týmu Bryan Herta Autosport, kde absolvuje kompletní sezónu série IndyLights.
Dvacetiletý Wilson je vítězem prestižní soutěže McLaren Autosport BRDC mladých pilotů. V loňském roce získal s monoposty série IndyLights první zkušenosti. Absolvoval šest závodů, nejlépe dojel na čtvrtém místě v Torontu.
„Stefan ukázal, že má rychlost, i přesto, že odjel jen pár závodů,“ pěl chválu na Wilsona majitel stáje a bývalý závodník Bryan Herta. „Jakmile jsme měli příležitost s ním podepsal smlouvu na tuto sezónu, neváhali jsme.“
Stefan Wilson se do monopostů poprvé posadil v roce 2006 v šampionátu Formula Palmer Audi. O rok později skončil v konečném pořadí na druhém místě, následující sezónu v britské F3 dokončil na čtvrtém místě.
Bryan Herta Autosport je mladým týmem, debutoval teprve loni a sezónu ukončil s jedním vítězstvím a několika pódiovými umístěními. „Na to, že jsme odjel jen pár závodů, jsem udělal několik dobrých výsledků. V nové sezóně na tom chci stavět a snažit se vyhrávat závody. To je hlavní cíl,“ komentoval své ambice Wilson, jenž minulý týden absolvoval krátké testy na okruhu Firebird International Raceway.
Bryan Herta taktéž neskrývá ambice nasadit tým do série IndyCar, resp. na závod Indianapolis 500. Tým se stěhuje do nového zázemí a nabírá nové lidi. Wilson by neměl zůstat osamocen, vedení stáje pro něj hledá týmového kolegu.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.