Zatímco Justin Wilson minulý týden podepsal smlouvu s týmem Dreyer & Reinbold Racing, jeho mladší bratr Stefan Wilson uspěl u týmu Bryan Herta Autosport, kde absolvuje kompletní sezónu série IndyLights.
Dvacetiletý Wilson je vítězem prestižní soutěže McLaren Autosport BRDC mladých pilotů. V loňském roce získal s monoposty série IndyLights první zkušenosti. Absolvoval šest závodů, nejlépe dojel na čtvrtém místě v Torontu.
„Stefan ukázal, že má rychlost, i přesto, že odjel jen pár závodů,“ pěl chválu na Wilsona majitel stáje a bývalý závodník Bryan Herta. „Jakmile jsme měli příležitost s ním podepsal smlouvu na tuto sezónu, neváhali jsme.“
Stefan Wilson se do monopostů poprvé posadil v roce 2006 v šampionátu Formula Palmer Audi. O rok později skončil v konečném pořadí na druhém místě, následující sezónu v britské F3 dokončil na čtvrtém místě.
Bryan Herta Autosport je mladým týmem, debutoval teprve loni a sezónu ukončil s jedním vítězstvím a několika pódiovými umístěními. „Na to, že jsme odjel jen pár závodů, jsem udělal několik dobrých výsledků. V nové sezóně na tom chci stavět a snažit se vyhrávat závody. To je hlavní cíl,“ komentoval své ambice Wilson, jenž minulý týden absolvoval krátké testy na okruhu Firebird International Raceway.
Bryan Herta taktéž neskrývá ambice nasadit tým do série IndyCar, resp. na závod Indianapolis 500. Tým se stěhuje do nového zázemí a nabírá nové lidi. Wilson by neměl zůstat osamocen, vedení stáje pro něj hledá týmového kolegu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?