FAZZT Race Team, nováček v letošním startovním poli, angažoval mladou kanadskou závodnici Maryeve Dufault jako testovacího pilota.
Maryeve Dufault si vyzkoušela Formuli Jim Russell, Skip Barber, Formuli BMW, Star Mazda a prestižní motokárový šampionát Rotax International Karting, kde na sebe upoutala pozornost Alexe Taglianiho.
FAZZT Race Team je vyloženě kanadskou stáji (přestože sídlo má v Indianapolis), což má nesporné výhody. „Máme neuvěřitelnou podporu ze strany kanadských společností,“ uvedl spolumajitel týmu Jim Freudenberg.
Podle Freudenberga je důležité podporovat mladé kanadské talenty a Dufault je zářným příkladem. „Její závodní dovednosti a chápání komerčního světa v kombinaci s její zobchodovatelností je vynikajícím doplňkem Alexe Taglianiho a týmu FAZZT,“ pokračoval Freudenberg.
Stáj bude Dufault podporovat v hledání nových sponzorů a připravovat pro ni cestičku do vybraných závodů programu Road to Indy, který zahrnuje šampionáty USF2000, Star Mazda a IndyLights.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?