FAZZT Race Team, nováček v letošním startovním poli, angažoval mladou kanadskou závodnici Maryeve Dufault jako testovacího pilota.
Maryeve Dufault si vyzkoušela Formuli Jim Russell, Skip Barber, Formuli BMW, Star Mazda a prestižní motokárový šampionát Rotax International Karting, kde na sebe upoutala pozornost Alexe Taglianiho.
FAZZT Race Team je vyloženě kanadskou stáji (přestože sídlo má v Indianapolis), což má nesporné výhody. „Máme neuvěřitelnou podporu ze strany kanadských společností,“ uvedl spolumajitel týmu Jim Freudenberg.
Podle Freudenberga je důležité podporovat mladé kanadské talenty a Dufault je zářným příkladem. „Její závodní dovednosti a chápání komerčního světa v kombinaci s její zobchodovatelností je vynikajícím doplňkem Alexe Taglianiho a týmu FAZZT,“ pokračoval Freudenberg.
Stáj bude Dufault podporovat v hledání nových sponzorů a připravovat pro ni cestičku do vybraných závodů programu Road to Indy, který zahrnuje šampionáty USF2000, Star Mazda a IndyLights.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?