Liga amerického fotbalu NFL vrcholí, v neděli 7.2. čeká sportovní fanoušky velkolepý svátek – SuperBowl. Minulý víkend se odehrálo finále konferencí NFC a AFC, které sledovalo přes 100 milionů lidí jen na území USA. Ptáte se co to má společného s IndyCar?
Reklamní čas během zápasů patří mezi ty nejdražší, co v USA najdete. Oděvní značka IZOD, která je od loňského roku hlavním sponzorem série IndyCar, se nebála zainventovat a během reklamního breaku mohli fanoušci fotbalu shlédnout reklamu na IZOD a IndyCar. Pravda, šlo o důvěrně známou reklamu s Ryanem Hunter-Reayem, ale i tak mohlo být vedení IndyCar a věru i fanoušci spokojení.
Finále konference AFC mezi kluby Indianapolis Colts a New York Jets sledovalo 46,9 milionů televizních diváků. Finále NFC mezi New Orleans Saints a Minnesota Vikings si nenechalo ujít 57,9 milionů lidí.
V SuperBowl se proti sobě postaví Indianapolis Colts a New Orleans Saints.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?