Liga amerického fotbalu NFL vrcholí, v neděli 7.2. čeká sportovní fanoušky velkolepý svátek – SuperBowl. Minulý víkend se odehrálo finále konferencí NFC a AFC, které sledovalo přes 100 milionů lidí jen na území USA. Ptáte se co to má společného s IndyCar?
Reklamní čas během zápasů patří mezi ty nejdražší, co v USA najdete. Oděvní značka IZOD, která je od loňského roku hlavním sponzorem série IndyCar, se nebála zainventovat a během reklamního breaku mohli fanoušci fotbalu shlédnout reklamu na IZOD a IndyCar. Pravda, šlo o důvěrně známou reklamu s Ryanem Hunter-Reayem, ale i tak mohlo být vedení IndyCar a věru i fanoušci spokojení.
Finále konference AFC mezi kluby Indianapolis Colts a New York Jets sledovalo 46,9 milionů televizních diváků. Finále NFC mezi New Orleans Saints a Minnesota Vikings si nenechalo ujít 57,9 milionů lidí.
V SuperBowl se proti sobě postaví Indianapolis Colts a New Orleans Saints.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?