Sérii IndyCar chybí člověk na postu výkonného ředitele. Po odchodu Tonyho George se zatím nenašel nikdo, kdo by chtěl IndyCar řídit. To se možná v nejbližší době změní, ve vzduchu se totiž vznáší jméno Randy Bernard.
Randy Bernard je výkonným ředitelem organizace pořádající populární rodea na býcích. Podle deníku Sports Business Daily mu byla nabídnuta pozice u IndyCar, kterou zastával Tony George.
Bernard se minulý týden setkal s Marií Hulman-George a Jeffem Belskusem, jenž je výkonným ředitelem oválu Indianapolis Motor Speedway a prakticky dočasným šéfem IndyCar.
Tony George mohl zůstat ve vedení IndyCar nadále, ale nabídku k setrvání odmítl. Prý kvůli tomu, že by musel veškerý pohyb financí nechat zkontrolovat Belskusem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?