Třetí jezdec stáje Penske Will Power se poprvé od srpnové nehody na okruhu Infineon Raceway posadil do kokpitu monopostu série IndyCar. Power zvládl privátní test v Sebringu na výbornou, po důkladné rekonvalescenci ho nic netrápí a je připraven na novou sezónu.
Devětadvacetiletý Australan si z nehody s Nelsonem Philippem odnesl zlomené obratle a četné pohmožděniny. V průběhu léčení s ním Roger Penske podepsal smlouvu na celou sezónu 2010, kdy nastoupí po boku Helia Castronevese a Ryana Briscoeho.
„Nemám bolesti,“ upokojil novináře Will Power. „Zatímco jsem ležel na zádech, přemýšlel jsem o sezóně 2009. Ačkoliv skončila předčasně, byl jsem spokojen. Nyní mám podepsanou smlouvu na celý rok s jedním z nejlepších týmů v IndyCar,“ pokračoval Power.
„Jsem připraven na návrat,“ zakončil Power, jenž v loňském roce absolvoval omezený závodní program, přičemž stačil získat jedno pole-position a jedno vítězství. Roger Penske nasadí tři monoposty poprvé od roku 1994, kdy pro něj celou sezónu závodili Al Unser Jr., Emerson Fittipaldi a Paul Tracy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?