 
            Třetí jezdec stáje Penske Will Power se poprvé od srpnové nehody na okruhu Infineon Raceway posadil do kokpitu monopostu série IndyCar. Power zvládl privátní test v Sebringu na výbornou, po důkladné rekonvalescenci ho nic netrápí a je připraven na novou sezónu.
Devětadvacetiletý Australan si z nehody s Nelsonem Philippem odnesl zlomené obratle a četné pohmožděniny. V průběhu léčení s ním Roger Penske podepsal smlouvu na celou sezónu 2010, kdy nastoupí po boku Helia Castronevese a Ryana Briscoeho.
„Nemám bolesti,“ upokojil novináře Will Power. „Zatímco jsem ležel na zádech, přemýšlel jsem o sezóně 2009. Ačkoliv skončila předčasně, byl jsem spokojen. Nyní mám podepsanou smlouvu na celý rok s jedním z nejlepších týmů v IndyCar,“ pokračoval Power.
„Jsem připraven na návrat,“ zakončil Power, jenž v loňském roce absolvoval omezený závodní program, přičemž stačil získat jedno pole-position a jedno vítězství. Roger Penske nasadí tři monoposty poprvé od roku 1994, kdy pro něj celou sezónu závodili Al Unser Jr., Emerson Fittipaldi a Paul Tracy.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?