Třetí jezdec stáje Penske Will Power se poprvé od srpnové nehody na okruhu Infineon Raceway posadil do kokpitu monopostu série IndyCar. Power zvládl privátní test v Sebringu na výbornou, po důkladné rekonvalescenci ho nic netrápí a je připraven na novou sezónu.
Devětadvacetiletý Australan si z nehody s Nelsonem Philippem odnesl zlomené obratle a četné pohmožděniny. V průběhu léčení s ním Roger Penske podepsal smlouvu na celou sezónu 2010, kdy nastoupí po boku Helia Castronevese a Ryana Briscoeho.
„Nemám bolesti,“ upokojil novináře Will Power. „Zatímco jsem ležel na zádech, přemýšlel jsem o sezóně 2009. Ačkoliv skončila předčasně, byl jsem spokojen. Nyní mám podepsanou smlouvu na celý rok s jedním z nejlepších týmů v IndyCar,“ pokračoval Power.
„Jsem připraven na návrat,“ zakončil Power, jenž v loňském roce absolvoval omezený závodní program, přičemž stačil získat jedno pole-position a jedno vítězství. Roger Penske nasadí tři monoposty poprvé od roku 1994, kdy pro něj celou sezónu závodili Al Unser Jr., Emerson Fittipaldi a Paul Tracy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.