Nový tým ve startovním poli série IndyCar představil na mezinárodní výstavě Auto Show v Montrealu válečné zbarvení monopostu se startovním číslem 77. Sponzorem stáje bude společnost Bowers & Wilkins, která je jedním ze světových lídru na poli domácího kina hi-fi techniky.
Spolu s vozem bylo představeno i nepostradatelné vybavení v barvách B & W, jde například o týmové oblečení, overaly a vybavení na pitlane. Tým FAZZT se v barvách sponzora poprvé představí na úvodním závodě 14. března v Brazílii. „Naše partnerství s FAZZT je skvělou příležitostí pro Bowers a Wilkins rozšířit pole působností do Brazílie,“ uvedl předseda B & W Joe Atkins.
Stáj FAZZT Race Team byla představena za přítomnosti týmových šéfů Andeho Azziho a Jima Freudenberga. Samozřejmě nemohl chybět ani jezdec Alex Tagliani. „Je to naplnění mého dlouholetého snu, představit tým FAZZT Race Team v mém rodném městě Montrealu,“ uvedl spokojený Azzi.
Zbarvení týmu však není definitivní, v průběhu sezóny se bude měnit v závislosti na požadavcích regionálního trhu. B & W chce oslovit potencionální klienty prostřednictvím prezentace různých partnerských společností.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?