Nový tým ve startovním poli série IndyCar představil na mezinárodní výstavě Auto Show v Montrealu válečné zbarvení monopostu se startovním číslem 77. Sponzorem stáje bude společnost Bowers & Wilkins, která je jedním ze světových lídru na poli domácího kina hi-fi techniky.
Spolu s vozem bylo představeno i nepostradatelné vybavení v barvách B & W, jde například o týmové oblečení, overaly a vybavení na pitlane. Tým FAZZT se v barvách sponzora poprvé představí na úvodním závodě 14. března v Brazílii. „Naše partnerství s FAZZT je skvělou příležitostí pro Bowers a Wilkins rozšířit pole působností do Brazílie,“ uvedl předseda B & W Joe Atkins.
Stáj FAZZT Race Team byla představena za přítomnosti týmových šéfů Andeho Azziho a Jima Freudenberga. Samozřejmě nemohl chybět ani jezdec Alex Tagliani. „Je to naplnění mého dlouholetého snu, představit tým FAZZT Race Team v mém rodném městě Montrealu,“ uvedl spokojený Azzi.
Zbarvení týmu však není definitivní, v průběhu sezóny se bude měnit v závislosti na požadavcích regionálního trhu. B & W chce oslovit potencionální klienty prostřednictvím prezentace různých partnerských společností.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?