Nový tým ve startovním poli série IndyCar představil na mezinárodní výstavě Auto Show v Montrealu válečné zbarvení monopostu se startovním číslem 77. Sponzorem stáje bude společnost Bowers & Wilkins, která je jedním ze světových lídru na poli domácího kina hi-fi techniky.
Spolu s vozem bylo představeno i nepostradatelné vybavení v barvách B & W, jde například o týmové oblečení, overaly a vybavení na pitlane. Tým FAZZT se v barvách sponzora poprvé představí na úvodním závodě 14. března v Brazílii. „Naše partnerství s FAZZT je skvělou příležitostí pro Bowers a Wilkins rozšířit pole působností do Brazílie,“ uvedl předseda B & W Joe Atkins.
Stáj FAZZT Race Team byla představena za přítomnosti týmových šéfů Andeho Azziho a Jima Freudenberga. Samozřejmě nemohl chybět ani jezdec Alex Tagliani. „Je to naplnění mého dlouholetého snu, představit tým FAZZT Race Team v mém rodném městě Montrealu,“ uvedl spokojený Azzi.
Zbarvení týmu však není definitivní, v průběhu sezóny se bude měnit v závislosti na požadavcích regionálního trhu. B & W chce oslovit potencionální klienty prostřednictvím prezentace různých partnerských společností.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?