Stáj Dreyer & Reinbold Racing provedla několik personálních změn na vedení. Veterán Larry Curry byl dosazen do pozice výkonného ředitele, sportovním ředitelem byl jmenován Chase Selman.
„Uvnitř týmu jsme udělali pár změn. Myslím, že to přispěje k lepšímu řízení,“ uvedl spolumajitel stáje Dennis Reinbold. „Míříme správným směrem, v roce 2010 chceme být konkurenceschopní. To je náš cíl,“ pokračoval Reinbold.
Curry přišel do týmu v červenci 2008, kdy pracoval na vozech Milky Duno, Buddyho Rice a Townsenda Bella. Předtím působil u týmu Vision Racing, posléze spolupracoval s Marty Rothem.
„Jsem motivován, těším se na nové výzvy,“ hovořil Curry o novém postavení v týmu. „Chápu, že na mých bedrech teď spočívá větší zodpovědnost, ale jsem schopen ji přijmout,“ dokončil Curry, jenž se v motosportu pohybuje přes 30 let.
Chase Selman je s týmem Dreyer & Reinbold Racing osm let. Nyní se bude starat o denní potřeby týmu, koordinovat práci v dílnách a barevné schéma vozů. „Myslím, že příští rok zažijeme nejlepší sezónu.“
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?