Stáj Dreyer & Reinbold Racing provedla několik personálních změn na vedení. Veterán Larry Curry byl dosazen do pozice výkonného ředitele, sportovním ředitelem byl jmenován Chase Selman.
„Uvnitř týmu jsme udělali pár změn. Myslím, že to přispěje k lepšímu řízení,“ uvedl spolumajitel stáje Dennis Reinbold. „Míříme správným směrem, v roce 2010 chceme být konkurenceschopní. To je náš cíl,“ pokračoval Reinbold.
Curry přišel do týmu v červenci 2008, kdy pracoval na vozech Milky Duno, Buddyho Rice a Townsenda Bella. Předtím působil u týmu Vision Racing, posléze spolupracoval s Marty Rothem.
„Jsem motivován, těším se na nové výzvy,“ hovořil Curry o novém postavení v týmu. „Chápu, že na mých bedrech teď spočívá větší zodpovědnost, ale jsem schopen ji přijmout,“ dokončil Curry, jenž se v motosportu pohybuje přes 30 let.
Chase Selman je s týmem Dreyer & Reinbold Racing osm let. Nyní se bude starat o denní potřeby týmu, koordinovat práci v dílnách a barevné schéma vozů. „Myslím, že příští rok zažijeme nejlepší sezónu.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?