Jak jsme vás nedávno informovali, závod v Edmontonu se zmítá ve finanční tísni. Poslední dva roky vykázaly enormní ztrátu, která v součtu dělá téměř 10 milionu dolarů. Nějakou dobu se mluvilo o předčasném rozvázání tříletého kontraktu s IndyCar a hrozilo, že Edmonton v roce 2010 vypadne.
Naštěstí se tak nestalo, alespoň prozatím. Edmonton zůstane i v roce 2010 v kalendáři série IndyCar. Městská organizace, která pokrývá většinu sportovních událostí v Edmontonu, připraví zázemí i potřetí.
Městská rada uvažovala o zrušení závodů. „Ovšem každý člen rady si uvědomil, že nechceme být městem, které neplní své závazky,“ řekl novinářům člen rady Kim Krushell. „Ano, připravujeme závod na rok 2010. A jsme spokojení s tím, že bude ztrátový? Ne.“
Smlouva mezi Edmontonem a IndyCar vyprší v roce 2010. Edmonton pravděpodobně spolupráci neprodlouží, avšak konec, pro zatím jediný letištní okruh v kalendáři, to znamenat nemusí. Město hledá soukromého investora, jenž by pořádání podniku Rexall Edmonton Indy zaštítil.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?