Potvrzeno: Roger Penske nasadí tři vozy

Power, Will
Power, Will, foto: IndyCar Media
iM3 20. listopadu 2009 17:21
Sdílej:

Předem avizované se stalo skutečností, Will Power nastoupí do příští sezóny série IndyCar a zúčastní se všech závodů. Ve své podstatě bylo jasné, že Power zůstane u Rogera Penskeho, který pro něj nasadí třetí vůz. Otázkou bylo, kde sehnat peníze?

Spekulovalo se, že provoz třetího vozu zaštítí Penskeho společnost pronajímající nákladní vozy, tak tomu bylo v několika závodech loňské sezóny. Nicméně před měsícem výkonný ředitel stáje Tim Cindric uvedl, že pokračují v hledání adekvátního sponzora. Z toho vyplívalo, že žlutý monopost se sponzorem Penske Truck  neuvidíme. Po dlouhém lobování u společnosti Verizon Wireless, která Powera sponzorovala v Long Beach a Indianapolis, mohla být vypuštěna do světa oficiální zpráva: Will Power bude třetím pilotem stáje Penske, jeho černý monopost ponese loga internetového poskytovatele Verizon Wireless. „Sen se stal skutečností,“ shrnul krátce Power, který i při svém omezeném programu roku 2008 stačil získat pole-position a vyhrát závod. „Loňská spolupráce s týmem Penske byla nejlepším zážitkem v mé kariéře. Nemohu se dočkat na rok 2010.“ Roger Penske by neangažoval třetího jezdce, pokud by v něm neviděl obrovský talent. Podobně zareagoval i v roce 1994, kdy své vozy poskytnul hvězdnému triu Al Unser Jr., Paul Tracy a Emerson Fittipaldi. „Věříme, že vedle Ryana Briscoeho a Helia Castronevese je právoplatným kandidátem na titul,“ mluvil o Powerovi Roger Penske. Powerovo účinkování v roce 2008 mělo vzestupnou tendenci, bohužel v Sonomě musel sezónu předčasně ukončit. Z ošklivé havárie s Nelsonem Philippem na okruhu Infineon Raceway si odnesl četné pohmožděniny a zlomené obratle. Z incidentu se stále zotavuje, ale podle jeho slov postupuje rekonvalescence rychleji než očekával. „Cítím se dobře. Nemohu uvěřit tomu, jak daleko jsem se během jednoho měsíce dostal. Nepředpokládám, že při lednovém návratu do monopostu nastane nějaký problém.“
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.