Kanaan se cítil jako kuželka

Montagny, Franck
Montagny, Franck, foto: IndyCar Media
iM3 24. srpna 2009 19:50
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING – REVIEW; Hideki Mutoh byl jediným jezdcem týmu, který se dokázal vyhnout zmatku v prvním kole. Proto také dovezl nejlepší výsledek z pětičlenné stáje. Nejhůře dopadl nováček Montagny, jenž při svém jediném závodě v roce 2009 skončil hned v úvodu.

Hideki Mutoh, 5. Kéž bych dokázal udržet třetí pozici, byl by to parádní výsledek. Nicméně i tak můžeme být spokojení. Zastávky v boxech šly skvěle, podařilo se nám tam předjet Helia Castronevese. Chci poděkovat celému týmu i fanouškům, závod jsem si užil a teď se těším na Chicagoland. Tony Kanaan, 8. Cítil jsem se jak bowlingová kuželka, protože jsem v průběhu závodu obdržel několik ran. Kdybychom se kvalifikovali o něco výš, vyhnuli bychom se tomu zmatku v prvním kole. Alespoň jsme dojeli do cíle, letos se nám nedaří, ale to se stává. Doufám, že příští víkend v Chicagu dovezeme týmu první vítězství. Marco Andretti, 14. Ze čtrnáctého místa, poté co jste startovali čtvrtí, musíte být zákonitě zklamaní, obzvlášť pokud máte tak dobré auto. V prvním kole jsem se dostal do kontaktu s Rahalem, což způsobilo defekt pneumatiky. Musel jsem na pitlane a spadl na konec startovního pole. Zbytek dne jsem strávil tím, že jsem se snažil postupovat vpřed. Danica Patrick, 16. Chlapci odvedl perfektní práci při opravě zavěšení kola, které jsem poškodila v první kole. Téměř jsme stihli udržet se v kole vedoucího jezdce, nicméně zavěšení bylo pořád značně ohnuté. Když se vám přihodí taková věc v prvním kole, je potom závod celkem frustrující. Ale to se stává. Pořád držíme páté místo v průběžném pořadí, snad příští týden v Chicagu zajedeme dobrý výsledek. Franck Montagny, 20. - nedojel V závodě jsem neměl žádnou šanci. V prvním kole jsem dostal zezadu ránu a vyjel z dráhy, to byl konec mého dne. Ještě jsme zkoušeli dát monopost dohromady, ale nepovedlo se a já nechtěl překážet ostatním jezdcům v cestě, neboť závodí o pořadí v šampionátu. Rozhodně jsem zklamaný.
Témata:
AGR
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.