Kanaan se cítil jako kuželka

Montagny, Franck
Montagny, Franck, foto: IndyCar Media
iM3 24. srpna 2009 19:50
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING – REVIEW; Hideki Mutoh byl jediným jezdcem týmu, který se dokázal vyhnout zmatku v prvním kole. Proto také dovezl nejlepší výsledek z pětičlenné stáje. Nejhůře dopadl nováček Montagny, jenž při svém jediném závodě v roce 2009 skončil hned v úvodu.

Hideki Mutoh, 5. Kéž bych dokázal udržet třetí pozici, byl by to parádní výsledek. Nicméně i tak můžeme být spokojení. Zastávky v boxech šly skvěle, podařilo se nám tam předjet Helia Castronevese. Chci poděkovat celému týmu i fanouškům, závod jsem si užil a teď se těším na Chicagoland. Tony Kanaan, 8. Cítil jsem se jak bowlingová kuželka, protože jsem v průběhu závodu obdržel několik ran. Kdybychom se kvalifikovali o něco výš, vyhnuli bychom se tomu zmatku v prvním kole. Alespoň jsme dojeli do cíle, letos se nám nedaří, ale to se stává. Doufám, že příští víkend v Chicagu dovezeme týmu první vítězství. Marco Andretti, 14. Ze čtrnáctého místa, poté co jste startovali čtvrtí, musíte být zákonitě zklamaní, obzvlášť pokud máte tak dobré auto. V prvním kole jsem se dostal do kontaktu s Rahalem, což způsobilo defekt pneumatiky. Musel jsem na pitlane a spadl na konec startovního pole. Zbytek dne jsem strávil tím, že jsem se snažil postupovat vpřed. Danica Patrick, 16. Chlapci odvedl perfektní práci při opravě zavěšení kola, které jsem poškodila v první kole. Téměř jsme stihli udržet se v kole vedoucího jezdce, nicméně zavěšení bylo pořád značně ohnuté. Když se vám přihodí taková věc v prvním kole, je potom závod celkem frustrující. Ale to se stává. Pořád držíme páté místo v průběžném pořadí, snad příští týden v Chicagu zajedeme dobrý výsledek. Franck Montagny, 20. - nedojel V závodě jsem neměl žádnou šanci. V prvním kole jsem dostal zezadu ránu a vyjel z dráhy, to byl konec mého dne. Ještě jsme zkoušeli dát monopost dohromady, ale nepovedlo se a já nechtěl překážet ostatním jezdcům v cestě, neboť závodí o pořadí v šampionátu. Rozhodně jsem zklamaný.
Témata:
AGR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?