Moraes doplatil na chybu druhého

Moraes, Mario
Moraes, Mario, foto: IndyCar Media
iM3 22. června 2009 20:19
Sdílej:

KV RACING TECHNOLOGY - REVIEW; Mario Moraes je typickým příkladem rčení „v nesprávný čas na nesprávném místě“. Ve snaze vyhnout se chybujícímu Matosovi najel do zdi a tým KV Racing se mohl začít balit.

Mario Moraes, 16. nedojel Náš tým KV Racing Technology pracoval velmi tvrdě a na závod připravil výborný vůz. Jenže v jeden okamžik jsem jel za Raphaelem Matosem, který dostal hodiny. Snažil jsem se mu vyhnout, ale při manévru jsem uklouzl do zdi. Rozhodně jsme velmi zklamaní, i přes penalizaci jsme mohli udělat dobrý výsledek.
Témata:
kv
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?