Druhý den dominoval Penske Racing

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: IndyCar Media
iM3 26. února 2009 19:08
Sdílej:

Ryan Briscoe ovládl druhý testovací den na oválu Homestead. Jednoduché to ale neměl, během posledního dne testů ho několikrát postihl defekt pneumatiky, tým příčinu nezná.

Briscoe překonal včerejší nejrychlejší čas Scotta Dixona a jako jediný se dostal nad průměrnou rychlost 212 mil/h. Dixon spadl na druhé místo, naopak na třetí pozici se posunul Marco Andretti. Záhadný problém s pneumatikami neřešil pouze tým Penske, i ostatní týmy čelily defektům. Bezpečnostní komisaři bedlivě kontrolovali stav dráhy, ale závadu nenašli. Pneumatiky byly nadměrně opotřebovány, pár týmů dokonce muselo zkrátit testovací jízdy, neboť už neměly pneumatiky. Zástupce Firestone nedokázal vysvětlit příčinu nečekaných potíží. V minulém roce bylo vše v pořádku. Jedenadvacet pilotů odjelo za dva dny skoro 4 700 testovacích kol. Nejvíce překvapil Mario Moraes, který navázal na rychlý čas ze středy, druhý den obsadil páté místo. „Tým má rychlost. Dnes jsme ji ani nehledali. Zaměřili jsme se na jízdní vlastnosti,“ podotkl Moraes.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.