Předstupeň formule 1 bude i v roce 2009 doprovodným programem evropských závodů Grand Prix. Po dvou březnových testech se startovní pole představí naostro až při květnovém návratu F1 na starý kontinent, konkrétně do španělské Barcelony.
Desetidílný kalendář nevynechá slavné a oblíbené okruhy jako Monte Carlo, Spa nebo Monza.
Finále 19. a 20. září obstará portugalský okruh Portimao, který bude představovat premiéru řady GP2 v Portugalsku vůbec.
11.-13. března - Paul Ricard, Francie test 23.-25. března - Barcelona, Španělsko test
9.-10. května - Barcelona, Španělsko 22.-23. května - Monte Carlo, Monako 6.-7. června - Istanbul, Turecko 20.-21. června - Silverstone, Velká Británie 11.-12. července - Nürburgring, Německo 25.-26. července - Budapešť, Maďarsko 22.-23. srpna - Valencie, Španělsko 29.-30. srpna – Spa Francorchamps, Belgie 12.-13. září - Monza, Itálie 19.-20. září - Portimao, Portugalsko
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?