Nový šampión Giorgio Pantano priznal, že zatiaľ ešte presne nevie, akým smerom sa bude jeho budúcnosť uberať. Isté je, že zaujímavú ponuku z F1 by neodmietol.
29-ročný Talian už má za sebou prvú skúsenosť, pred štyrmi rokmi tvoril súčasť dohasínajúceho tímu Jordan. Vtedy však bossov ani divákov nepresvedčil a kráľovskú motoristickú disciplínu opustil. Tento rok síce uspel v GP2, ale zrejme bude jediným víťazom série, ktorý si to nenamieri do Formule 1.
Pantano sa ale predčasne nevzdáva.
"Počkáme a uvidíme, či sa nám podarí nadviazať nejaký kontakt, alebo či niekto zavolá" upresnil Pantano pre GPWeek.
Talian by sa nebránil ani testovacím jazdám, ale len za predpokladu, že by šlo o niečo seriózne.
"Ak bude ponuka dobrá, prečo nie? Potrebujem sa však koncentrovať na svoju budúcnosť. Nemám záujem o jednoročnú príležitosť," doplnil.
Ďalšou, zrejme prijateľnejšou alternatívou je účasť v pretekoch amerických automobilových sérií. Pantano sa už prezentoval vo voze IRL a taktiež má na konte aj testy v aute súťažiacom v ChampCar.
Pantano prijal možnosť štartu v Amerike.
"Som si istý, že tam si môžem nájsť skvelé miesto. Prirodzene, ak sa v spojitosti s efjednotkou nič zaujímavé nenaskytne. Viem, že mám budúcnosť, chcem len dobrú ponuku," uzavrel Talian.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?