Nový šampión Giorgio Pantano priznal, že zatiaľ ešte presne nevie, akým smerom sa bude jeho budúcnosť uberať. Isté je, že zaujímavú ponuku z F1 by neodmietol.
29-ročný Talian už má za sebou prvú skúsenosť, pred štyrmi rokmi tvoril súčasť dohasínajúceho tímu Jordan. Vtedy však bossov ani divákov nepresvedčil a kráľovskú motoristickú disciplínu opustil. Tento rok síce uspel v GP2, ale zrejme bude jediným víťazom série, ktorý si to nenamieri do Formule 1.
Pantano sa ale predčasne nevzdáva.
"Počkáme a uvidíme, či sa nám podarí nadviazať nejaký kontakt, alebo či niekto zavolá" upresnil Pantano pre GPWeek.
Talian by sa nebránil ani testovacím jazdám, ale len za predpokladu, že by šlo o niečo seriózne.
"Ak bude ponuka dobrá, prečo nie? Potrebujem sa však koncentrovať na svoju budúcnosť. Nemám záujem o jednoročnú príležitosť," doplnil.
Ďalšou, zrejme prijateľnejšou alternatívou je účasť v pretekoch amerických automobilových sérií. Pantano sa už prezentoval vo voze IRL a taktiež má na konte aj testy v aute súťažiacom v ChampCar.
Pantano prijal možnosť štartu v Amerike.
"Som si istý, že tam si môžem nájsť skvelé miesto. Prirodzene, ak sa v spojitosti s efjednotkou nič zaujímavé nenaskytne. Viem, že mám budúcnosť, chcem len dobrú ponuku," uzavrel Talian.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.