Scott Dixon nadále dominuje

Dixon, Scott
Dixon, Scott, foto: IndyCar Media
iM3 9. srpna 2008 00:17
Sdílej:

KENTUCKY - 2. TRÉNINK; I v druhém měřeném tréninku nenašel Dixon přemožitele. Tentokrát mu záda nekryl týmový kolega Wheldon, ale velmi rychlý Meira.

Zlepšil se i Andrettti, který zajel třetí nejrychlejší čas. Čtvrté místo z první tréninku si udržel Mutoh, naopak Patrick klesla na hranici první desítky. Stabilní výkony podává navrátilec Roth, patří mu opět jedenáctá pozice. Naopak Team Penske do nejvyšších příček příliš nezasahuje. Páté a desáté místo není zrovna to, co by si Roger Penske představoval. Ještě hůř na tom je Newman / Haas / Lanigan Racing. Rahal s Wilsonem se perou s nastavením vozu a neustále okupují na konci druhé desítky.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?