NĚMECKO - 2. ZÁVOD; Indický pilot Karun Chandhok si dnes dopoledne na Hockenheimringu přijel pro své první vítězství v sezoně po přesvědčivém výkonu. Vedoucí jezdec šampionátu Pantano se vyřadil sám, polepšil si tak dnes bronzový Senna a bramborový Grosjean.
Startovní manévr vyšel dokonale di Grassimu, jenž se ujal vedení z až čtvrté startovní pozice. Chandhok startující z pole position ale brzy využil technických potíží Brazilce a převzal první místo.
Di Grassi s problémovou převodovkou vybojoval ve Spitzkehre vedení zpět, ale brzy podlehl pozdějšímu vítězi i třetímu Zuberovi a po sedmi kolech nadějně rozjetý závod definitivně vzdal.
Rakušan Zuber se snažil agresivní jízdou dostat Chandhoka pod tlak, ale týmový kolega Pantana situaci ustál a s těsným náskokem závod vyhrál. Zuber si nakonec musel v závěru hlídat záda před třetím Sennou a čtvrtým Grosjeanem.
Včerejší vítěz Grosjean se přitom v prvním kole a startu z osmého místa trápil, klesl o dvě pozice zpět.
Výborně se naopak start a úvodní kolo dařilo Pantanovi, jenž byl znovu při chuti a rychlý. Po zhasnutí světel získal dvě pozice a o další dvě se posunul ve vlásence. Bohužel drobný kontakt se Soucekem v Spitzkehre mu vystavil nepříjemnou stopku.
„To byl jen naprosto lehoučký kontakt, skutečně nechápu, jek je možné, že mi prasklo řízení," smutnil po závodě vedoucí muž celkového pořadí, který dnes vyšel bodově zcela naprázdno.
Poslední dvě bodovaná místa obsadili Villa a Parente, bod za nejrychlejší kolo si připsal Kobayashi.
Průběžné pořadí
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.