 
            TURECKO - 2. ZÁVOD; Romain Grosjean zajel dnes dopoledne výborný závod a získal letošní první vítězství. Smolařem dne byl zcela jistě Bruno Senna, jehož výbornou stíhací jízdu zastavil zbloudilý pes, jemuž byl střet taktéž osudným.
Famózní start se podařil ruskému jezdci stáje Campos Petrovovi, který ze čtvrtého místa převzal vedení. Grosjean se zapletl do souboje s Chandhokem a Carrollem, kterému se start z první pozice nevydařil vůbec. Favorizovaný Francouz projel první zatáčkou za Petrovem, Buemim a Villou. Takové štěstí ale nepotkalo osm jiných pilotů, díky jejichž problémům vyjel na dráhu safety car.
Po restartu Grosjean okamžitě předjel Villu, v jeho závěsu se držel včerejší suverén Pantano. Duel Chandhoka s Villou byl natolik tvrdý, že se oba jezdci po kontaktu připravili o nadějné bodované pozice.
Výborně si v průběhu závodu vedl Senna, který musel po včerejší smůle startovat z hloubi pole. Z šestnácté startovní pozice se probil i díky sérii nejrychlejších kol na místo šesté a bylo jasné, že vzestup bude pokračovat. Brazilcovi však štěstěna opět nepřála a do cesty mu postavila zaběhnutého psa. Po kontaktu, kterému nešlo zabránit, se kulhající Dallara stáje iSport vrátila do boxů, ale se zlomeným závěsem předního kola synovec legendárního Ayrtona Senny závod vzdal.
V dalším kole se Grosjeanovi útok na Petrova vydařil a začal se zbývajícímu poli jezdců postupně vzdalovat. Když se na dráze objevil další pes, vedení závodu povolalo bezpečnostní vůz podruhé.
Jakmile pořadatelé situaci zvládli a závod restartovali, Grosjean zmizel vstříc svému prvnímu triumfu a Petrov měl plné ruce práce s Buemim, jeho obraz cele zabíral zpětná zrcátka druhého vozu. Pořadí se na prvních třech místech nezměnilo a body si připsali ještě Pantano, Conway a Hanley.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?