Conquest Racing se stále trápí

Bernoldi, Enrique
Bernoldi, Enrique, foto: IndyCar Media
iM3 28. dubna 2008 18:10
Sdílej:

CONQUEST RACING - REVIEW; Enrique Bernoldi se roztočil hned ve druhé zatáčce a v dalších kolech se otřel o zeď, což ho stálo odstoupení. Jamie Camara se nevyhnul problémům s řízením a závod pojal jako velký trénink.

Jamie Camara, 21. Závod začal docela dobře. Během prvního stintu jsem předjel pár chlapců. Ale po prvním pitstopu jsem v provozu trochu ztratil, neudržel si rychlost a ztratil pár pozic. Rozhodl jsem se nedělat na vozu už žádné změny, abychom přišli na to, co se děje. Po pár kolech jsme přistoupili k závodu jako k velkému tréninku a řešili problémy, které nás hodně poučily. Učinili jsme pár změn, což ovládání zlepšilo. Na konci jsem byl schopen jezdit podobné časy jako čelo závodu. Problém byl tedy vyřešen, bohužel až na konci. Enrique Bernoldi, 25. / nedokončil Dobře jsem odstartoval, ale v prvním kole mě bok po boku zablokovala dvě auta. Sundal jsem nohu z plynu, ale hned zase přidal, abych se dostal před Serviu. Bohužel, oba vozy byly pořád přede mnou, vůz se najednou dostal do smyku a já ťukl nosem o vnější zeď. Udělal jsem otočku o 360° a po výměně předního křídla jsem byl schopen pokračovat. Zkoušel jsem být agresivní, ale studené pneumatiky a ztráta přítlaku mi to neumožnily. Lehce jsem se otřel o zeď a poškodil řízení, od té chvíle bylo velmi náročné ovládat volant a já odstoupil.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?