Korejský tým bude od sezony 2009 dalším účastníkem šampionátu národů. Při příležitosti víkendového závodu v čínské Šanghaji novinku s hrdostí oznámil Joshua Kim.
„Korea má pátý největší automobilový průmysl na světě, ale coby národ neví o motorsportu téměř vůbec nic. A právě to byl hlavní důvod pro vstup do seriálu A1GP. Korejci milují sport a prostřednictvím naší účasti v těchto závodech si jistě zamilují i motorsport."
Korea má sice proti ostatním účastníkům tříletou ztrátu, ale díky přechodu na nový podvozek a motorovou jednotku od příští sezony nebude rozdíl podle vedení seriálu až tak velký a v podstatě se budou rozdávat imaginární karty znovu...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?