Vision Racing 2008 Preview

Carpenter, Ed
Carpenter, Ed, foto: IndyCar Media
iM3 20. března 2008 08:00
Sdílej:

SEASON PREVIEW: Stáj Vision Racing má za sebou tři roky existence. Je čas povýšit, školní léta jsou pryč, nastává čas tvrdé práce, která by měla vyústit v úspěch.

Když Tony George zakládal v roce 2005 Vision Racing, měl pouhé čtyři týdny na přípravu. Odkoupil monoposty od Kelley Racing s spolu se svou ženou rozšířil startovní pole IndyCar série. Zpočátku se nedařilo, ale tvrdou prací se Vision Racing dostával do popředí, avšak prvenství stále schází. George si z předešlého roku ponechává Foyta IV. a Carpentera. Thomas Scheckter místo nedostal. A.J. Foyt IV. je vnukem slavného čtyřnásobného vítěze Indianapolis 500, zatímco Ed Carpenter je nevlastní syn Tonyho Georga. Jezdecká dvojce je co se týče zkušeností naprosto vyrovnaná. Oba absolvovali 65 startů v IndyCar a v roce 2007 dovezli Vision Racing jedenáctkrát umístění v TOP10. Staronovým manažerem týmů se stal Larry Curry. LARRY CURRY - manažer týmu Myslím, že naši závodníci jsou dostatečně poučeni a pochopili, jakým způsobem se zde pracuje. Svůj zimní domácí úkol jsme určitě splnili. Cítíme, že na klasických tratích budeme vzbuzovat větší respekt, chceme získat pár TOP10. Na oválech jsou očekávání jasné, vítězství. A.J. FOYT IV. Datum narození: 25. 5. 1984 Místo narození: Hockley, USA Bydliště: Indianapolis Jsem nadšený. Máme skvělého týmového manažera Larryho Curryho a jeho syn Matt je můj inženýr. Ke konci minulého roku bylo vidět jak spolu čím dál lépe vycházíme. Letošním cílem - pro mne a Eda - je přivést Vision Racing první vítězství. V roce 2007 jsem dojel třetí, teď potřebujeme ten kopec přeskočit ještě víc, abychom dosáhli na prvenství. Byl by to obrovský úspěch. ED CARPENTER Datum narození: 3. 3. 1981 Místo narození: Indianapolis Bydliště: Indianapolis Loni jsme začali velmi dobře, ale od května jsem se sezónou nebyl spokojen. Některé věci, které jsme učinili, nám snad letos pomohou. Zřejmě budeme muset zvýšit úroveň, protože přichází mnoho týmů a kvalitními jezdci. Myslím, že na klasických tratích nám dají zabrat, je to jejich silná stránka. Nejdůležitější je vyrovnanost. V minulém roce jsme měli pár dobrých závodů. Jsme schopni dostat se do první pětky, ale nejsme dost vyrovnaní, abychom se tam udrželi. VISION RACING Startovní čísla: 2 - Foyt, 20 - Carpenter Týmový manažer: Larry Curry Šéfinženýr: Jeff Britton Šéfmechanik: Keven Kukulewicz 2007 REVIEW Starty: 52 Vítězství: 0 TOP 5: 3 TOP 10: 21 Pole-position: 0 Kol ve vedení: 15 Nejlepší pozice v kvalifikaci: 5 Nejlepší pozice v závodě: 3 Dojezdů do cíle: 36
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?