Panther Racing 2008 Preview

Meira, Vitor
Meira, Vitor, foto: IndyCar Media
iM3 18. března 2008 08:00
Sdílej:

SEASON PREVIEW: Panther Racing letos vsadí na jednoho koně. Tím je již několikaletá černá ovce seriálu, Vitor Meira. Brazilský pilot stále čeká na první triumf v kariéře. Podaří se mu konečně uspět?

Panther Racing chce obnovit svoji zašlou slávu. V roce 2001 a 2002 slavili titul šampióna, za volantem tehdy seděl mladý Sam Hornish. Od té doby mají výkony stáje sestupnou tendenci. Teprve s nástupem Vitora Meiri blýskla naděje na lepší časy, nicméně kýžené prvenství stálé uniká. V loňském roce nasazoval tým dva vozy, jeden řídil Vitor Meira, druhý Kosuke Matsuura. Japonec však o místo přišel a Panther Racing vložilo všechny trumfy do brazilského talentu. Sponzorství na monopostu si nadále udržela organizace Delphi, ovšem hlavním sponzorem bude armáda spojených států - National Gard, která v sérii NASCAR "chrání" vůz Dale Earnhardta Jr. Do pokladny týmu bude přispívat i nový technický ředitel Henri Durand. Že vám je to jméno povědomé? Ano, tento člověk se 20 let pohyboval ve Formuli 1. V letech 1990 a 1991 stál za triumfem Ayrtona Senny a roku 1998 a 1999 slavil s Mikou Hakkinenem. Henri Durand má před sebou první rok v Panther Racing, do týmu přinesl velké naděje a očekávání. JOHN BARNES - spolumajitel Panther Racing Jako tým jsme přes zimu udělali vše co bylo v našich silách. Strávili jsme mnoho času na vývoji a výzkumu. Náš nový technický ředitel reorganizoval celé naše technické operace a provedl několik zásadních vylepšení. Rychle prokázal, že je klíčovým členem týmu. Bude to pro nás, sponzory a fanoušky výjimečný rok. VITOR MEIRA Datum narození: 27.3. 1977 Místo narození: Brasilia, Brazílie Bydliště: Indianapolis Jsem nadšený. Po dobu přestávky jsme tvrdě pracovali. Určitě se to vyplatilo. Je skvělé mít Delphi a National Gard na palubě. Je neuvěřitelné, kolik know-how a respektu s nimi přišlo. Máme se toho od sebe tolik co učit. S National Gard zažijeme nová dobrodružství. Tento druh podpory mi pomůže dostat se na Victory Lane. PANTHER RACING Startovní číslo: 4 Manažer týmu: Ron Catt Technický ředitel: Henri Durand Závodní inženýr: Brent Harvey Šéfmechanik Dan Miller 2007 REVIEW Starty: 36 Vítězství: 0 TOP 5: 5 TOP 10: 15 Pole-position: 0 Kol ve vedení: 88 Nejlepší pozice v kvalifikaci: 6 Nejlepší pozice v závodě: 4 Počet dojezdů do cíle: 22
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.