Další tým CCWS ruší své aktivity

Pagenaud, Simon
Pagenaud, Simon, foto: Walker Racing
iM3 10. března 2008 16:53
Sdílej:

Derrick Walker, který vlastnil Team Australia, se podobně jako Forsythe Racing stahuje z důvodu nedostatků financí.

Team Australia byl řízen Derrickem Walkerem a podnikatelem Craig Gorem. Myšlenka  vzniku vlastní stáje se zrodila v roce 2004. Jejich jezdec Will Power dosáhl na několik prvenství a vynikajících umístění. Nicméně Gore z další spolupráce vycouval a připojil se ke KV Racing, který vlastní Kevin Kalkhoven. „Je to velmi smutné, protože se to dotkne mnoha lidí,“ řekl Walker, jenž v domovině týmu v Indianapolis zaměstnává 40 lidí. Stáj jednoduše nenašla sponzora, který by pokryl nezbytné finanční výdaje. Původně se plánovalo s jezdeckou dvojicí Will Power a Simon Pagenaud. Walker spojení sérii CCWS a IRL výrazně propagoval, teď však narazil. Craig Gore mu utekl a on nemá peníze. Přestože Tony George slíbil každému příchozímu týmu 1.2 milionu dolarů, šasi a motor, spolkne každý vůz až 4 miliony dolarů za sezónu. „Celé čtyři měsíce jsem vyčkával. Myslel jsem, že se dají věci do pořádku. Ale nakonec vypršel čas, došli peníze a já musel zavírat,“ řekl Walker. U Forsythe Racing doufají v návrat, podobně přemýšlí i Walker. Jeho cílem je najít sponzora, sehnat peníze a v roce 2009 se znovu zapojit do kolotoče amerických formulí. Walker se niní bude starat o svůj tým v Champ Car Atlantic a nabídne část svého personálu australskému týmu v A1GP.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?