Dreyer & Reinbold uzavrel jazdeckú trojicu

Bell, Townsend
Bell, Townsend, foto: Ron McQueeney/IRL
Matej Krajčovič 7. března 2008 17:23
Sdílej:

Po nedávnom oznámení o angažovaní Milky Duno vydal Dreyer & Reinbold v posledný deň testov na okruhu v Sebringu správu o spolupráci s Townsendom Bellom na 7 pretekov. Duno s tímom absolvuje 11 podujatí a Budy Rice pôjde celú sezónu.

Bell však začne až na 2. podniku sezóny v St. Petersburgu. Podľa vlastných slov je „Pripravený vyraziť“. V IndyCar Series už absolvoval 10 pretekov v roku 2004 s vtedajším Menards/Johns Manville Racing. S ním sa mu podarilo dosiahnuť svojho najlepšieho výsledku v kariére, keď skončil v Nashville piaty. V nasledujúcich rokoch sa na ováloch objavil ešte dvakrát, v roku 2005 pre jediný pretek na Michigan International Speedway (Panther Racing) a v roku 2006 na Indianapolis 500 (Vision). Tieto však nedokončil. V rokoch 2001 a 2002 jazdil v ChampCar, najlepšie skončil štvrtý v Portlande. „Townsend zapadá presne do charakteru Dreyer & Reinbold. Videli sme, čo robil v tejto sérii v minulosti a tešíme sa, že ho budeme vidieť v jednom z našich áut tento rok. Sme presvedčený, že s naším tímom robíme dobré kroky. Niekto ako Townsend nám umožní zhromažďovať informácie od skúsených pilotov a súčasne pomôže zdieľať informácie s Milkou (Duno) pre jej zlepšovanie.“ povedal spoluvlastník tímu Dennis Reinbold Bell pokladá unifikáciu IndyCar a ChampCar za prínos k atraktivite a konkurencii v štartovom poli. „Bude to super nabité a zábavné“. Spomenul si aj na svoje začiatky v ChampCar: „Môj prvý pretek bol s 28 súpermi. Myslím, že som bol 28. chlapík štartujúci úplne posledný s nula bodmi. Pamätám si aké súťaživé to bolo. Stred poľa od ôsmeho do dvadsiateho miesta bol urputne vyrovnaný a my sme museli stále pracovať na dotiahnutí sa na ostatných.“ Všetci traja jazdci tímu absolvovali aj posledné testy IRL v Sebringu. Za zmienku stojí fakt, že Milka Duno bola spomedzi dvadsiatich zúčastnených najpomalšia a na predposledného jazdca pred sebou stratila takmer dve sekundy. Treba však priznať, že odjazdila tretí najmenší počet kôl.
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?