Dreyer & Reinbold uzavrel jazdeckú trojicu

Bell, Townsend
Bell, Townsend, foto: Ron McQueeney/IRL
Matej Krajčovič 7. března 2008 17:23
Sdílej:

Po nedávnom oznámení o angažovaní Milky Duno vydal Dreyer & Reinbold v posledný deň testov na okruhu v Sebringu správu o spolupráci s Townsendom Bellom na 7 pretekov. Duno s tímom absolvuje 11 podujatí a Budy Rice pôjde celú sezónu.

Bell však začne až na 2. podniku sezóny v St. Petersburgu. Podľa vlastných slov je „Pripravený vyraziť“. V IndyCar Series už absolvoval 10 pretekov v roku 2004 s vtedajším Menards/Johns Manville Racing. S ním sa mu podarilo dosiahnuť svojho najlepšieho výsledku v kariére, keď skončil v Nashville piaty. V nasledujúcich rokoch sa na ováloch objavil ešte dvakrát, v roku 2005 pre jediný pretek na Michigan International Speedway (Panther Racing) a v roku 2006 na Indianapolis 500 (Vision). Tieto však nedokončil. V rokoch 2001 a 2002 jazdil v ChampCar, najlepšie skončil štvrtý v Portlande. „Townsend zapadá presne do charakteru Dreyer & Reinbold. Videli sme, čo robil v tejto sérii v minulosti a tešíme sa, že ho budeme vidieť v jednom z našich áut tento rok. Sme presvedčený, že s naším tímom robíme dobré kroky. Niekto ako Townsend nám umožní zhromažďovať informácie od skúsených pilotov a súčasne pomôže zdieľať informácie s Milkou (Duno) pre jej zlepšovanie.“ povedal spoluvlastník tímu Dennis Reinbold Bell pokladá unifikáciu IndyCar a ChampCar za prínos k atraktivite a konkurencii v štartovom poli. „Bude to super nabité a zábavné“. Spomenul si aj na svoje začiatky v ChampCar: „Môj prvý pretek bol s 28 súpermi. Myslím, že som bol 28. chlapík štartujúci úplne posledný s nula bodmi. Pamätám si aké súťaživé to bolo. Stred poľa od ôsmeho do dvadsiateho miesta bol urputne vyrovnaný a my sme museli stále pracovať na dotiahnutí sa na ostatných.“ Všetci traja jazdci tímu absolvovali aj posledné testy IRL v Sebringu. Za zmienku stojí fakt, že Milka Duno bola spomedzi dvadsiatich zúčastnených najpomalšia a na predposledného jazdca pred sebou stratila takmer dve sekundy. Treba však priznať, že odjazdila tretí najmenší počet kôl.
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.