Dreyer & Reinbold uzavrel jazdeckú trojicu

Bell, Townsend
Bell, Townsend, foto: Ron McQueeney/IRL
Matej Krajčovič 7. března 2008 17:23
Sdílej:

Po nedávnom oznámení o angažovaní Milky Duno vydal Dreyer & Reinbold v posledný deň testov na okruhu v Sebringu správu o spolupráci s Townsendom Bellom na 7 pretekov. Duno s tímom absolvuje 11 podujatí a Budy Rice pôjde celú sezónu.

Bell však začne až na 2. podniku sezóny v St. Petersburgu. Podľa vlastných slov je „Pripravený vyraziť“. V IndyCar Series už absolvoval 10 pretekov v roku 2004 s vtedajším Menards/Johns Manville Racing. S ním sa mu podarilo dosiahnuť svojho najlepšieho výsledku v kariére, keď skončil v Nashville piaty. V nasledujúcich rokoch sa na ováloch objavil ešte dvakrát, v roku 2005 pre jediný pretek na Michigan International Speedway (Panther Racing) a v roku 2006 na Indianapolis 500 (Vision). Tieto však nedokončil. V rokoch 2001 a 2002 jazdil v ChampCar, najlepšie skončil štvrtý v Portlande. „Townsend zapadá presne do charakteru Dreyer & Reinbold. Videli sme, čo robil v tejto sérii v minulosti a tešíme sa, že ho budeme vidieť v jednom z našich áut tento rok. Sme presvedčený, že s naším tímom robíme dobré kroky. Niekto ako Townsend nám umožní zhromažďovať informácie od skúsených pilotov a súčasne pomôže zdieľať informácie s Milkou (Duno) pre jej zlepšovanie.“ povedal spoluvlastník tímu Dennis Reinbold Bell pokladá unifikáciu IndyCar a ChampCar za prínos k atraktivite a konkurencii v štartovom poli. „Bude to super nabité a zábavné“. Spomenul si aj na svoje začiatky v ChampCar: „Môj prvý pretek bol s 28 súpermi. Myslím, že som bol 28. chlapík štartujúci úplne posledný s nula bodmi. Pamätám si aké súťaživé to bolo. Stred poľa od ôsmeho do dvadsiateho miesta bol urputne vyrovnaný a my sme museli stále pracovať na dotiahnutí sa na ostatných.“ Všetci traja jazdci tímu absolvovali aj posledné testy IRL v Sebringu. Za zmienku stojí fakt, že Milka Duno bola spomedzi dvadsiatich zúčastnených najpomalšia a na predposledného jazdca pred sebou stratila takmer dve sekundy. Treba však priznať, že odjazdila tretí najmenší počet kôl.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.