Španělská stáj Racing Engineering míří v letošní sezoně vysoko. Angažovala proto dva jezdce, kteří už v GP2 chuť vítězství okusili. Vedle mladého Javiera Villy usedne do druhého monopostu týmu expilot formule 1 Giorgio Pantano.
Zkušený 28letý Ital absolvoval v GP2 a jemu předcházející sérii F3000 bezpočet závodů, přičemž v GP2 jich vyhrál pět a v F3000 šest.
V loňském roce Pantano závodil za tým Campos Racing a čtvrtým celkovým místem i svými výkony přesvědčil o tom, že jeho zkušenosti v kombinaci s rychlostí mají stále své uplatnění.
„S naší jezdeckou sestavou pro rok 2008 budeme útočit na oba tituly," uvedl šéf týmu Alfonso de Orleans. „Máme potřebné technické a finanční zdroje, abychom mohli uspět. Oba naši piloti už v GP2 vyhráli a jsem přesvědčen, že budou vyhrávat znovu."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.