Španělská stáj Racing Engineering míří v letošní sezoně vysoko. Angažovala proto dva jezdce, kteří už v GP2 chuť vítězství okusili. Vedle mladého Javiera Villy usedne do druhého monopostu týmu expilot formule 1 Giorgio Pantano.
Zkušený 28letý Ital absolvoval v GP2 a jemu předcházející sérii F3000 bezpočet závodů, přičemž v GP2 jich vyhrál pět a v F3000 šest.
V loňském roce Pantano závodil za tým Campos Racing a čtvrtým celkovým místem i svými výkony přesvědčil o tom, že jeho zkušenosti v kombinaci s rychlostí mají stále své uplatnění.
„S naší jezdeckou sestavou pro rok 2008 budeme útočit na oba tituly," uvedl šéf týmu Alfonso de Orleans. „Máme potřebné technické a finanční zdroje, abychom mohli uspět. Oba naši piloti už v GP2 vyhráli a jsem přesvědčen, že budou vyhrávat znovu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.