Španělská stáj Racing Engineering míří v letošní sezoně vysoko. Angažovala proto dva jezdce, kteří už v GP2 chuť vítězství okusili. Vedle mladého Javiera Villy usedne do druhého monopostu týmu expilot formule 1 Giorgio Pantano.
Zkušený 28letý Ital absolvoval v GP2 a jemu předcházející sérii F3000 bezpočet závodů, přičemž v GP2 jich vyhrál pět a v F3000 šest.
V loňském roce Pantano závodil za tým Campos Racing a čtvrtým celkovým místem i svými výkony přesvědčil o tom, že jeho zkušenosti v kombinaci s rychlostí mají stále své uplatnění.
„S naší jezdeckou sestavou pro rok 2008 budeme útočit na oba tituly," uvedl šéf týmu Alfonso de Orleans. „Máme potřebné technické a finanční zdroje, abychom mohli uspět. Oba naši piloti už v GP2 vyhráli a jsem přesvědčen, že budou vyhrávat znovu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?