DUBAJ - 1. ZÁVOD; Romain Grosjean překvapoval už v předsezónních testech a při prvním závodě asijské série závodů GP2 v Dubaji porazil konkurenci s jistotou zkušeného profesionála.
Grosjean využil startovní pozice a ujal se vedení. S vozem stáje ART Grand Prix se hned v prvním kole vzdálil soupeřům o 1,7 vteřiny. Částečně se na úniku podepsal i duel jeho pronásledovatelů Senny a Souceka na druhé a třetí pozici.
V dobrém světle se představil ambiciózní Ind Chandhok, startující s loni mistrovským týmem iSport, ale na týmového kolegu Sennu nestačil a po zastávce v boxech podcenil přilnavost studených gum. Výsledkem byl smyk a propad o několik pozic. Přes další hodiny to však nakonec na první mistrovský bod stačilo.
Po suverénním výkonu projel první pod šachovnicí Grosjean s náskokem přes dvanáct vteřin. Druhý Senna zbytečně pro velký odstup neútočil a raději se spokojil s jistým druhým místem. Třetí skončil Soucek z týmu DPR, kterému se loni v evropské části GP2 až tak nedařilo, proto svoje druhé pódiové umístění řádně oslavoval.
Čtvrtý dokončil závod Valles, ale hlavním překvapením byl skvělý výkon nové stáje v boxech GP2, jíž je v asijské části Meritus Mahara s piloty Filippim a Yoshimotem, kteří dojeli na páté a šesté pozici. Poslední bodované pozice si rozdělili Buemi a zmíněný Chandhok. Nejrychlejší kolo pak zaznamenal synovec legendárního Ayrtona Senny Bruno.
1. Grosjean ART Grand Prix 59:25.309 2. Senna iSport International + 12.358 3. Soucek DPR + 17.347 4. Valles FMS International + 17.768 5. Filippi Qi-Meritus Mahara + 18.309 6. Yoshimoto Qi-Meritus Mahara + 28.209 7. Buemi Trust Team Arden + 30.970 8. Chandhok iSport International + 36.568 9. Fauzy Super Nova Racing + 40.767 10. Valerio Durango + 46.218
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?