ZHUHAI - 2.TRÉNING: Tesný súboj o zaznamenanie najlepšieho času vyšiel v záverečnej piatkovej jazde Adamovi Carrollovi. Enge pri svojej tohtoročnej premiére dvanásty.
Napriek rannému tréningu a tým pádom aj skúsenostnému víkendovému bonusu navyše sa nemecký nováčik Michael Ammermüller musel po dnešku uspokojiť s tretím miestom. Naopak potenciál tímu dnes naplno predviedol Adam Carroll, ktorý tesne porazil Kanaďana Roberta Wickensa. Celkovo bolo štartovné pole vysoko vyrovnané, keď sa na okruhu dlhom 4,3 kilometrov zmestilo prvých dvanásť pilotov do prvej dvanástky.
Pre Českú Republiku však bol udalosťou číslo jeden návrat Tomáša Engeho za volant monopostu A1GP. Je jasné, že jazdec jeho formátu nemôže sklamať, čo hneď predviedol dvanástym najlepším časom.
Zhuhai - výsledky 2. tréningu - 14.12.2007:
1 Írsko Adam Carroll 1'23.279 26 2 Kanada Robert Wickens 1'23.771 0.492 10 3 Nemecko Michael Ammermüller 1'23.848 0.569 16 4 Holandsko Jeroen Bleekemolen 1'23.891 0.612 20 5 Čína Cheng Cong Fu 1'23.940 0.661 25 6 Francúzsko Loïc Duval 1'23.949 0.670 13 7 India Narain Karthikeyan 1'24.111 0.832 20 8 Indonézia Satrio Hermanto 1'24.119 0.840 31 9 Brazília Sérgio Jimenez 1'24.248 0.969 17 10 Nový Zéland Jonny Reid 1'24.265 0.986 27 11 Švajčiarsko Neel Jani 1'24.309 1.030 16 12 Česká Republika Tomáš Enge 1'24.484 1.205 25 13 Veľká Británia Oliver Jarvis 1'24.563 1.284 19 14 Taliansko Edoardo Piscopo 1'24.593 1.314 22 15 Malajzia Alex Yoong 1'24.754 1.475 19 16 Mexiko David Garza 1'24.973 1.694 23 17 USA Jonathan Summerton 1'24.976 1.697 24 18 Austrália Ian Dyk 1'24.991 1.712 23 19 Južná Afrika Adrian Zaugg 1'25.030 1.751 24 20 Portugalsko João Urbano 1'25.360 2.081 24 21 Libanon Khalil Beschir 1'25.458 2.179 25 22 Pakistan Adam Khan 1'25.947 2.668 25
Foto: A1 Grand Prix Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?