Německý národní tým se rozhodl dát Michaelovi Ammermüllerovi další šanci a cestují spolu do Číny, kde se bude o víkendu konat další závod šampionátu.
Němec debutoval v posledním závodě v Sepangu slibným čtvrtým kvalifikačním časem, ale v závodech na sebe upozornil komisaře agresivním chováním, za které dostal penalizace a bodově nakonec vyšel naprázdno.
„Šampionát A1GP je excelentní. Baví mne zde závodit a baví mne práce s týmem. Mám ještě větší chuť, než před Sepangem," uvedl Němec.
„V Číně mířím vysoko a chtěl bych získat podobné výsledky, ke kterým jsme měli blízko při startu z druhé řady a o které jsme byli oloupeni dlouho po skončení závodu."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?