Zakladatel a šéf šampionátu Grand Prix 2 Bruno Michel je přesvědčen o tom, že po třech letech úspěšné existence šampionátu se daří držet náklady nutné pro provoz konkurenceschopné stáje v rozumných mezích.
„Vždy jsme znepokojeni ohledně nákladů, ale je nutné mít na zřeteli, že monopost GP2 je technicky velmi vyspělý," uvedl Michel a dodal, že kvalita závodního náčiní je nutná pro udržení zájmu nejlepších týmů a jezdců.
Podle Michela je GP2 ostře sledovaná všemi důležitými osobami formule 1, což je pro něj velkou satisfakcí.
„Přirozeně se ale snažíme ze všech sil vyhnout zvyšování nákladů a myslím si, že vzhledem k zájmu o GP2 ze strany stájí i jezdců se nám to daří dobře."
Odhad nutného ročního rozpočtu na provoz týmu GP2 je 1,4 milionu Euro.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?