Zakladatel a šéf šampionátu Grand Prix 2 Bruno Michel je přesvědčen o tom, že po třech letech úspěšné existence šampionátu se daří držet náklady nutné pro provoz konkurenceschopné stáje v rozumných mezích.
„Vždy jsme znepokojeni ohledně nákladů, ale je nutné mít na zřeteli, že monopost GP2 je technicky velmi vyspělý," uvedl Michel a dodal, že kvalita závodního náčiní je nutná pro udržení zájmu nejlepších týmů a jezdců.
Podle Michela je GP2 ostře sledovaná všemi důležitými osobami formule 1, což je pro něj velkou satisfakcí.
„Přirozeně se ale snažíme ze všech sil vyhnout zvyšování nákladů a myslím si, že vzhledem k zájmu o GP2 ze strany stájí i jezdců se nám to daří dobře."
Odhad nutného ročního rozpočtu na provoz týmu GP2 je 1,4 milionu Euro.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?