Pilot tímu Pacific Coast Motorsport dostal príležitosť si vyskúšať, aké je to sedieť pripútany v sedačke. Monopost auta Champ Car to však nebol, ale nadzvuková stíhačka...
Mario Dominguez mal minulý týždeň možnosť sa v tomto roku už druhýkrát strednúť s kapitánom Paulom Umryshom z leteckej základne Royal Canadian Air Force v Alberte. To prvé tohtoročné stretnutie nebolo pre Domingueza vrámci jeho povolania ničím zvláštnym, pretože na dvojsedadlovom monoposte dal možnosť vyskúšať Umryshovi, ako sa pretekár pri jazde cíti.
Paul bol pochopiteľne zo zážitku na rýchlych štyroch kolesách nadšený, avšak pre mexičana pripravil na minulý štvrtok ešte väčšie prekvapenie. Tým bola jazda takisto v dvojsedadlovom tátošovi, avšak na dvoch krídlach. Mario Dominguez spoločne s Paulom Umryshom absolvovali 1,5 hodinový let na stíhačke C-18 Hornet.
"Jazda pod tlakom v C-18 bola fantastická," zvôveril sa Mario s pocitmi po lete. "Po vzlietnutí takmer ihneď prekročil (Paul Umrysh) zvukovú bariéru a potom sme absolvovali simuláciu boja. Urobil niekoľko manévrov, jeden za druhým. Je to perfektný pilot a na tento zážitok nikdy nezabudnem."
Foto: Forsythe Championship Racing
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?