Německý tým oznámil změnu jezdce pro další závod šampionátu v Malajsii. Nominován bude tentokrát Michael Ammermüller, který dostane v kokpitu německé reprezentace další šanci.
Vietoris bude plánovaně chybět, neboť se zúčastní testů stáje formule 1 BMW Sauber jako odměny za titul šampiona Formule BMW.
„Jsem moc rád za druhou šanci v týmu Německa," prohlásil Ammermüller, který s vozem A1GP loni testoval. „Je to velká výzva obhajovat pozici šampionů. Přestože jsem na okruhu nikdy nestartoval, chci zajet v Malajsii dobré výsledky."
Šéfem německé stáje je známý manažer Michaela Schumachera Willi Weber, který je připraven pomoci Michaelovi znovu zviditelnit svoje jméno na mezinárodním poli.
Ammermüller působil jako testman Red Bull Racing, ale mnoho příležitostí k jízdě s monopostem F1 nedostal. V loňském roce se proto znovu vrátil do GP2, ale po havárii a zranění ruky o angažmá přišel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?