Německý tým oznámil změnu jezdce pro další závod šampionátu v Malajsii. Nominován bude tentokrát Michael Ammermüller, který dostane v kokpitu německé reprezentace další šanci.
Vietoris bude plánovaně chybět, neboť se zúčastní testů stáje formule 1 BMW Sauber jako odměny za titul šampiona Formule BMW.
„Jsem moc rád za druhou šanci v týmu Německa," prohlásil Ammermüller, který s vozem A1GP loni testoval. „Je to velká výzva obhajovat pozici šampionů. Přestože jsem na okruhu nikdy nestartoval, chci zajet v Malajsii dobré výsledky."
Šéfem německé stáje je známý manažer Michaela Schumachera Willi Weber, který je připraven pomoci Michaelovi znovu zviditelnit svoje jméno na mezinárodním poli.
Ammermüller působil jako testman Red Bull Racing, ale mnoho příležitostí k jízdě s monopostem F1 nedostal. V loňském roce se proto znovu vrátil do GP2, ale po havárii a zranění ruky o angažmá přišel.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?