Německý tým oznámil změnu jezdce pro další závod šampionátu v Malajsii. Nominován bude tentokrát Michael Ammermüller, který dostane v kokpitu německé reprezentace další šanci.
Vietoris bude plánovaně chybět, neboť se zúčastní testů stáje formule 1 BMW Sauber jako odměny za titul šampiona Formule BMW.
„Jsem moc rád za druhou šanci v týmu Německa," prohlásil Ammermüller, který s vozem A1GP loni testoval. „Je to velká výzva obhajovat pozici šampionů. Přestože jsem na okruhu nikdy nestartoval, chci zajet v Malajsii dobré výsledky."
Šéfem německé stáje je známý manažer Michaela Schumachera Willi Weber, který je připraven pomoci Michaelovi znovu zviditelnit svoje jméno na mezinárodním poli.
Ammermüller působil jako testman Red Bull Racing, ale mnoho příležitostí k jízdě s monopostem F1 nedostal. V loňském roce se proto znovu vrátil do GP2, ale po havárii a zranění ruky o angažmá přišel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.