 
            Ryan Briscoe byl potvrzen stájí Rogera Penskeho pro příští sezonu jako týmový kolega Helia Castronevese. Australan nahradí v závodním voze Sama Hornishe, jenž se rozhodl startovat v šampionátu NASCAR.
26letý pilot není v IRL žádným nováčkem, ale po těžké havárii v Chicagolandu 2005 nenašel angažmá. „Indy Car je seriálem, kde jsem chtěl v příštím roce startovat. Jsem moc rád za druhou šanci."
Briscoe na ní tvrdě pracoval, spolu s týmem Penske startoval letos v seriálu sportovních prototypů a vozů grand tourismo American Le Mans Series a dostal jednorázovou příležitost i v Indy500. V ALMS podával stabilně dobré výkony, ale především pátým místem ve staré cihelně si řekl o důvěru.
„Rozhodovaly dva klíčové body. Prvním byl start v Indy, kdy odvedl skvělou práci. Za druhé to byl program v ALMS, kde si vedl také skvěle. Ryan je mladý a jsem přesvědčen, že má před sebou dlouhou kariéru spolu s naší stájí," dodal Roger Penske.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?